اخبارخارجی

 تاکید رئیس مجمع عمومی سازمان ملل بر لزوم تشکیل کشور فلسطین

آوای سنت : رئیس مجمع عمومی سازمان ملل بر لزوم تشکیل کشور فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ و اجرای قطعنامه‌های سازمان ملل در این خصوص تاکید کرد.

«ولکان بوزکر»، رئیس مجمع عمومی سازمان ملل در جریان نشست کمیته چهارم مجمع عمومی سازمان ملل اظهار داشت: سازمان ملل باید به حمایت خود از فلسطینیان برای حل درگیری‌ها بر اساس قطعنامه‌های سازمان ملل، قوانین بین‌المللی و توافقات دوجانبه و همچنین رویکرد تشکیل دو کشوری که دو طرف در کنار یکدیگر در صلح و امنیت در داخل مرزهای ۱۹۶۷ زندگی کنند، ادامه دهد.

رئیس مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد: ما در انتظار دستیابی به راهکار عادلانه و همیشگی برای پایان درد و رنج پناهجویان فلسطینی هستیم و خدمات آنروا (آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی) در زمینه‌هایی مانند آموزش، مراقبت‌های بهداشتی و سلامتی، حفاظت، امدادرسانی، زیرساخت‌ها، بهبود شرایط اردوگاه‌ها و پاسخگویی به مواقع اضطراری، حیاتی خواهد بود.

وی نسبت به مشکلات مالی مکرر آنروا ابراز نگرانی کرد و گفت: آژانس آنروا برای تضمین برقراری ثبات و امنیت آوارگان فلسطینی به پشتیبانی مالی بی‌وقفه و قابل پیش‌بینی نیاز دارد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن