اخبارخارجی

توافق امارات و اسرائیل بر سر تولید محصولات غذایی مطابق با شریعت یهود !

آوای سنت : منطقه آزاد تجاری «جفزا» وابسته به شرکت بنادر جهانی دبی برای آموزش شرکای خود در خصوص استانداردها و قواعد خاص تهیه غذای کوشر (غذای حلال از نظر شرع یهود) با شرکت اسرائیلی «استار کی کوشر» توافقنامه امضا کرد.

به نقل از روسیا الیوم، منطقه آزاد تجاری دبی «جفزا» حاوی مکانی خاص محصولات غذایی و کشاورزی به مساحت ۱,۵۷ میلیون متر مربع و شامل حدود ۵۵۰ شرکت از ۷۰ کشور جهان و دارای بالغ بر شش هزار کارمند است.

بنا بر این گزارش، سی و هشت درصد شرکت‌های این منطقه تجاری آزاد از خاورمیانه، ۲۳ درصد به آسیا، ۱۹ درصد به اروپا، ۱۰ درصد به آفریقا، ۸ درصد به آمریکای شمالی، ۱ درصد به آمریکای جنوبی و ۱ درصد به اقیانوسیه مربوط می‌شوند.

«احمد الحداد»، مدیر اجرایی عملیات در مجتمع‌های تجاری و مناطق آزاد بنادر جهانی دبی گفت که امارات پذیرای همه فرهنگ‌ها و سنت‌های متنوع است و با آغاز عادی‌سازی روابط امارات و اسرائیل، انتظار می رود تقاضا برای مواد غذایی مطابق با استانداردهای کوشر (طبق شریعت یهودی) افزایش یابد.

از سوی دیگر، خاخام اهرون هاسکل، رئیس شرکت استار-کی-کوشر گفت که بیش از ۵۰ سال است که بر صدور استانداردها و قواعد مواد غذایی مطابق با شریعت یهود نظارت دارند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن