اخبارداخلی

تکذیب عزل رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

آوای سنت: رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر خبر عزل خود را تکذیب کرد.

به گزارش آوای سنت، محمد مهران امینی فرد در گفتگویی با رد شایعه عزل خود گفت: شایعه عزل بنده از ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر کاملا کذب می باشد.

وی افزود: این تغییر به درخواست بنده انجام شده است. بنده در شهریور ماه سال جاری به وزیر بهداشت اعلام کردم که به دلیل قبولی در رشته فوق تخصص جراحی پلاستیک در سه سال قبل، درخواست جانشین دارم.

امینی فرد در توضیح بیشتر عنوان نمود: از اول مهرماه دوره خود را در بیمارستان فوق تخصصی حضرت فاطمه(س) در تهران شروع کردم و در این مدت نیز به صورت پاره وقت و یا از دور پیگیر امور دانشگاه بودم.

امینی فرد با تاکید بر اینکه وزیر بهداشت در ابلاغیه خود تشکر ویژه ای از اقدامات انجام شده داشته و هیچگونه عزلی درکار نیست، تاکید کرد: همزمانی ابلاغ دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و قبولی در رشته فوق تخصص موجب شد قاضی زاده هاشمی وزیر وقت از بنده دعوت کرد تا مسئولیت را قبول کرده و تا ۲ سال نیز به بنده مرخصی تحصیلی بدهند که در ادامه نیز دکتر نمکی این مرخصی را یک سال تمدید کرد و دوره از مهرماه آغاز شد.

لازم به ذکر است که در روزهای اخیر خبرهایی در زمینه عزل و بازداشت تعدادی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در فضای مجازی منتشر شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن