اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

انتقاد مولوی شهنوازی از سکوت حکام اسلامی

کشورهای اسلامی باید در برابر اهانت به پیامبر متحد باشند

آوای سنت: امام جمعه اهل سنت خاش اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت پیامبر اسلام را به شدت محکوم کرد

عالم برجسته اهل سنت سیستان و بلوچستان، اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام را به شدت محکوم و از امتناع مقامات این کشور و سکوت جوامع جهانی و اسلامی در این موضوع سخیف و شنیع ابراز تاسف کرد.

به گزارش آوای سنت مولوی محمدعلی شهنوازی طی گفتگویی عنوان نمود: مدتی است که اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام و کلام الله مجید در کشورهای اروپایی و غربی مورد توجه دشمنان امت اسلام قرار گرفته و متاسفانه هتاکان آزادانه به عمل های زشت و غیر انسانی و غیر اخلاقی خود ادامه می دهند.

وی در این زمینه اظهار داشت: پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله وسلم و قرآن کریم از مقدسات مسلمانان به شمار رفته و در نزد جهانیان دارای عزت، اعتبار و دارای جایگاه بلند و با ارزش هستند، بنابراین شکستن حدود و خطوط قرمز مسلمانان اعلام جنگ با خدای متعال و امت اسلامی است.

امام جمعه اهل سنت خاش ادامه داد: مسلمان ها باید در سراسر دنیا بپا خیزند و علاوه بر محکوم کردن عمل زشت و شنیع هتاکان و اهانت کنندگان به ساحت مقدس رسول رحمت و مهربانی و قرآن کریم به عنوان کتاب انسان ساز و قانون جامع زندگی بشری، باید غیورمردانه به صحنه بیایند و با این سفاکان و جنایتکاران مقابله کنند.

مولوی شهنوازی با بیان اینکه کشورهای اسلامی و سران خیانتکار و سرسپرده آمریکایی و اسرائیلی در منطقه خاورمیانه و از جمله حکام اماراتی باید شرمگین از اعمال خود و اتحاد بر علیه دنیای اسلام باشند، افزود: کشورهای اسلامی باید به جای دوستی با دشمنان یهودی به فکر مقابله با هتاکان برآیند. امت اسلام همچنین باید به خروش در آمده و قدرتمندانه از حریم اسلام و مقدسات شان دفاع کنند. نباید اجازه بدهیم که  دشمنان صهیونیستی بیش از این به حریم مسلمانان تجاوز کنند.

این عمل زشت و شنیع کفار و صهیونیست ها از نگاه اسلامی، شرعی و اخلاقی و انسانی به شدت محکوم بوده و درخواست جامعه اسلامی این است که با اهانت کنندگان برخورد شود و اگر اقدام عاجلی برای دستگیری و مجازات اهانت کنندگان به ساحت پیامبر اسلام و کتاب الله صورت نگیرد، غیرت مسلمانان به جوش می آید.

این عالم اهل سنت بلوچ تاکید کرد: در شرایط حساس کنونی باید وحدت و همبستگی و اتحاد یکپارچه در امت اسلامی تقویت شود و سران کشورهای اسلامی با قدرت از حریم اسلام دفاع کرده و اجازه ندهند که دشمنان خدا و رسول به مقدسات مسلمانان اهانت کنند. بی اعتنایی به عمل عده ای شیطان پرست از خدا بی خبر موجب می شود تا هر از چند برخی مزدوران بیگانه به نبی مکرم اهانت بورزند. لازم است تا جوانان غیرتمند امت الهی بانیان این نشریات را به سزای عمل شان برسانند. هر زمان که ترس از امت اسلامی در دل دشمنان پیدا شد، آنها به دریوزگی در آمده و مجددا شاهد دوران عزمت و شکوفایی اسلامی در قاره های پهناور خواهیم بود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن