اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها
موضوعات داغ

تکذیب خبر تغییرات احتمالی در جماعت دعوت و اصلاح

هیچ برنامه ای برای تغییر دبیرکل جماعت وجود ندارد

آوای سنت : جماعت دعوت و اصلاح، هر گونه تغییر و تحول احتمالی در ریاست این تشکل را تکذیب کرد.

در پی انتشار یک مطلب درباره تغییرات احتمالی در دبیرکلی جماعت دعوت و اصلاح در آوای سنت، یکی از مسئولان این تشکل ضمن تماس با سایت آوای سنت، خبر منتشر شده دراین زمینه را تکذیب کرد.

در روز گذشته در سایت آوای سنت، مطلبی تحت عنوان “تغییرات احتمالی در جماعت دعوت و اصلاح” به نقل از سایت و کانال هم اندیشان نیوز منتشر گردید.نویسنده متن مذکور در مطلب خود بر اساس یک سری تحلیل های شخصی از تغییرات احتمالی در کادر رهبری این تشکل فعال اهل سنت سخن گفته بود.

سایت آوای سنت با توجه به سوابق ارتباطی نویسنده و کانال منبع خبر، با جماعت دعوت و اصلاح ،اصل را بر صحت موضوع گذاشته و به بازنشر آن اقدام کرد.

یکی از مسئولان جماعت در گفتگوی تلفنی انجام شده تاکید کرد که هر گونه تغییر و تحول در ساختار مدیریتی این جماعت در چارچوب اساسنامه و بر اساس مکانیسم های پیش بینی شده در آن صورت می گیرد.

وی تاکید کرد با توجه به اینکه دبیرکل کنونی جماعت جناب آقای دکتر پیرانی در سال گذشته با رای  اعضای مجمع عمومی جماعت انتخاب شده اند ،در شرایط کنونی هیچ گونه برنامه ای برای تغییر و تحول در مدیریت جماعت دعوت و اصلاح وجود ندارد.

این مسئول جماعت تاکید کرد رسانه ها اخبار مربوط به این تشکل را از سایت رسمی این تشکل مذهبی تحت عنوان “اصلاح وب ” دنبال کرده و به اخبار و تفاسیر منتشر شده در سایر منابع به عنوان خبر رسمی استناد ننمایند.

جماعت دعوت و اصلاح از گروه های فعال و فراگیر اهل سنت ایران است.بر اساس این جایگاه، اصحاب رسانه باید دقت کنند تا این تشکل موفق را بر اساس نگاه ها و برداشت های شخصی خود با حاشیه های غیر ضرور مواجه نکنند.

سایت آوای سنت بابت بازنشر این مطلب نادرست از مدیریت جماعت دعوت و اصلاح عذرخواهی می کند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن