جهان اسلامعمومی

من فاطمه هستم و اسلام قلبم را گشوده است

آوای سنت : فاطمه که ۴ سال پیش به دین اسلام گرویده، تعریف می‌کند که چطور تعصب و پیش‌داوری‌های منفی درباره اسلام باعث شد درباره این دین تحقیق کند و سرانجام اسلام بیاورد.

 به نقل از dailymuslim، در مصاحبه با فاطمه، یک دختر ۲۹ ساله ایتالیایی که ۴ سال پیش به اسلام گرویده، او نظرات خود در باره دلایلش برای مسلمان شدن می‌گوید. فاطمه در ناحیه پیمونت زندگی می‌کند و مادر یک دختر کوچک زیبا است.

فاطمه می‌گوید: من دختری ساکن، دانشجوی نمونه و دختری مهربان برای خانواده‌ام بودم.  در دانشگاه درس شیمی می‌خوانم و در شرف فارغ التحصیلی هستم، مادری مغرور هستم و می‌خواهم روی آن تأکید کنم، خلاصه یک دختر متوسط ​​، و مانند دیگر آدم‌ها هستم.

فاطمه درپاسخ به این سئوال که چه چیزی او را به اسلام ترغیب کرده گفت: من نیز مانند بسیاری از افراد علیه اسلام تعصباتی داشتم. و فکر می‌کردم که اسلام حقوق زنان را زیر پا می‌گذارد. برخی از دوستانم با مسلمانان مراکشی تبار نامزد کرده بودند و تقریبا از آن‌ها می‌ترسیدم. اما در مقابل به نظر می‌رسید سئوالات من در رابطه با نحوه برخورد با آن‌ها قانع کننده نیست. از آنجا، با کنجکاوی، ابتدا از طریق اینترنت شروع به خواندن درباره اسلام کردم و سپس برای خود یک قرآن خریدم.

فقط می توانم به شما بگویم که قلبم باز شد ، قرآن را می‌خواندم و هیجان زده شدم. می‌خواستم بیشتر و بیشتر بخوانم. و لبخند بزنم. راه خود را پیدا کرده بودم. بعد از شش ماه ، تصمیم گرفتم که شهادتین بگویم.

این دختر مسلمان در پاسخ به این سئوال که اسلام چگونه زندگی او را تغییر داده گفت: صادقانه بگویم زیاد تغییر نکرد! گویی از قبل مسلمان بودم. خیلی از کارها در در اسلام حرام است و من آن‌ها را با موارد حلال جایگزین کردم. مثلا به جای الکل نوشابه می‌نوشیدم و گوشت حلال را جایگزین گوشت خوک کردم.

وی در باره خانواده‌اش نیز گفت: من با خانواده ام مشکلی نداشتم ، در ابتدا فکر کردند این وسواس فکری من است ، اما بعد فهمیدند که این تصمیم من است، آن‌ها مرا را خوشحال دیدند و این برای آنها کافی است. فقط می‌توانم بگویم که خوشبختی را پیدا کرده‌ام و در زندگی خود خدا را دارم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن