مجلس و نمایندگان
موضوعات داغ

اختلافات داخلی امت اسلامی زمینه ساز توهین به پیامبر

محکومیت توهین به پیامبر توسط نماینده سابق مریوان

آوای سنت: نماینده سابق مریوان در مجلس اهانت به نبی مکرم اسلام را نشانه نبود اتحاد در میان کشورهای اسلامی دانست.

به گزارش آوای سنت منصور مرادی با اشاره به اقدامات رسانه های اروپایی در توهین به ساحت مقدس نبی مکرم صلی الله علیه وسلم گفت: همان طور که می دانید نشریات فرانسوی در چند سال اخیر چندین بار کار بی شرمانه خود را مبنی بر توهین به پیامبر اسلام را تکرار کرده اند. صورت مضحک این ماجرا آنجا است که چنین کار شنیعی در قالب دفاع از آزادی بیان و دمکراسی انجام می شود.

وی افزود: در فرانسه که خود را مدعی دمکراسی و دفاع از آن می داند؛ آیا هنوز این ایده قابل فهم نیست که توهین به عزیزترین اسوه و الگوی بالغ بر یک میلیارد نفر را نمی توان دفاع از آزادی بیان خواند؟ پاسخ این سوال روشن است و همه می دانیم انگیزه های از انجام این قبیل کار پست چیست.

نماینده سابق مریوان و سرور آباد ادامه داد: ما و آنها به خوبی می دانیم که این دشمنی ناشی از چیست و چه ترسی آنان را به انجام این قبیل کارها واداشته است. آنها می ترسند از اینکه  مبادا قلوب مردم فرانسه به روی آیین اسلام و پیامبر گرامی اش باز شود.هم اکنون نهضت بیداری اسلامی در سراسر اروپا و آمریکا بصورت خودجوش به حرکت در آمده است. دولتمردان اروپایی و در آمریکا طی یک دهه گذشته و حتی قبل از آن اقدامات خرابکارانه زیادی انجام شده است که به نام مسلمانان تمام شد.

منصوری با بیان اینکه مسلمانان نتوانستند در برابر این گونه اقدامات از خود  به خوبی دفاع کنند، اظهار داشت: اینکه برخی ار نشریات اروپایی به مقدسات مسلمانان توهین می کنند، نشان از ضعف امت اسلامی دارد. با آنکه دایره کشورهای اسلامی بسیار وسیع و گسترده است، اما آن همدلی و اتحاد لازم در میان آنها وجود ندارد و این یکی از مهمترین دلایل هجمه و توطئه بر علیه امت اسلامی است. در این شرایط نباید از وضعیت اسفبار فلسطین اشغال شده تعجب کرد، زیرا کسانی که امروز دست دوستی بسوی اسرائیل دراز می کنند از سوی دیگر خودشان را خادم مسلمانان می شمارند.

وی عنوان نمود: اخیرا گفته شده است «فرانسه که مرکز عطر و ادکلن سازی است؛ آیا نمی داند شکستن شیشه عطر و ادکلن باعث پخش شدن بیشتر بوی ادکلن و عطر می‌شود؟» ما هم سخن مان این است و معتقدیم که این کاری که از سر دشمنی و قساوت با دین اسلام دارند؛ در نهایت موجب پخش شدن عطر و رایحه خوشبوی اسلام ومهربانی پیامبر اسلام در فرانسه و کل غرب است و به امید خدا کار آنان نتیجه عکس خواهد داد. پس نباید از کنار این گونه اقدامات بی تفاوت عبور کرد. دشمنی با نبی اکرم به معنی دشمنی با کل اسلام و کشورهای اسلامی است.

منصوری خاطر نشان نمود: هر چند نمی توان امیدوار بود که دستگاه قضایی و مسولان آن کشور با چنین نشریاتی برخوردی داشته باشند؛ اما امید می رود که پیام مردم مسلمان به گوش آنان برسد و برای همیشه از انجام این قبیل کارهای ناپسند و اهانت به پیروان پیامبر گرامی اسلام دست بردارند. از مردم عزیز و مسلمان ایران میخواهم با هر رسانه ای که می توانند صدای اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن