مجلس و نمایندگان

بیانیه‌ مجمع نمایندگان درباره تخریب آلونک یک شهروند بندرعباس

آوای سنت: مجمع نمایندگان استان هرمزگان در بیانیه‌ای با محکومیت تخریب آلونک یک شهروند بندرعباسی آورده است: تخریب چهاردیواری یک زن سرپرست خانوار در مقابل ناله‌های جانسوز فرزندانش توسط مأمورین شهرداری اقدامی غیرانسانی و وهن جامعه‌ی اسلامی بوده که وجدان جمعی را به شدت آزرده کرده است.

این اقدام نابخردانه با توجیه رفع تصرف از اراضی و اِعمال قانون به هیچ عنوان قابل توجیه نیست چرا که اجرای قانون هرگز به معنای پایمال نمودن حقوق شهروندی و انسانی افراد نیست.

ما به عنوان نمایندگان مردم شریف هرمزگان در مجلس شورای اسلامی به اقدام شهرداری بندرعباس بطور جد ورود خواهیم کرد و ضمن محکومیت شدید اقدام غیر انسانی فوق، خواهان محاکمه‌ی متخلفین و خاطیان این حادثه و دلجویی از خانواده‌ی آسیب دیده هستیم.

در همین راستا و جهت حل دائمی اینگونه رفتارهای غیر انسانی، در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد اصلاح و افزودن موادی به قانون شهرداری ها را ارائه خواهیم کرد که مطابق آن اختیار اقدامات قهری رأسأ از شهرداری ها سلب شود و یا این نهاد جهت انجام این مهم، ملزم به تربیت و آموزش جدی مأمورین خود شود.

شماری از نمایندگان مجلس از جمله نمایندگان هرمزگان نیز در طرح سوالی از وزیر کشور خواستار پاسخگویی در مورد این موضوع و موارد مشابه شدند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن