مقالات و یادداشت ها
موضوعات داغ

وقتی آوای سنت دعوت به مناظره می شود!

در حاشیه توهین یک کاربر به آوای سنت

آوای سنت: بدنبال انتشار چند مطلب در سایت آوای سنت درباره مناقب و مقامات خلفای راشدین و صحابه رضی الله عنهم اجمعین و همچنین انتشار کلیپی از مولانا خیرشاهی تحت عنوان کلامی زرین، یکی از کاربران سایت، با توهین و بی احترامی به خلفای راشدین رض خواستار مناظره ما با وی شده است.

این فرد تندرو تاکید کرده است که چنانچه آوای سنت از مناظره خودداری کند، در شبکه اهل بیت ،متعلق به اللهیاری ما را رسوا خواهد کرد.

برادر ارجمند ذکر چند نکته مهم را برای جنابعالی لازم و ضروری می دانیم:

  • در وهله نخست آبرو و عزت در دست االله متعال است و بدون اراده او حتی یک برگ هم به زمین نمی افتد.آوای سنت از طرف افراطی های هر دو طرف مورد حمله قرار گرفته است.این شرایط نشان دهنده این است که مسیر انتخاب شده ما کاملا درست و در مسیر منافع امت اسلامی است.
  • تفکری که ذات و ماهیت آن بر نفی دیگران و توهین به باورهای مذهبی و اعتقادی سایر افراد استوار شده است،برای امت اسلامی حکم سم را دارد.خواه این تفکر در بین اهل سنت باشد،خواه در بین شیعیان.
  • باور ما این است که یک شیعه اصیل هیچ وقت به به باورهای ما توهین نمی کند.مصداق بارز این را در فتواهای رهبر معظم انقلاب مشاهده می کنیم.تفکری که توهین و بی احترامی می کند یا شیعه انگلیسی است یا سنی آمریکایی.این بیان رهبر این نظام است.
  • اللهیاری را هم بخوبی می شناسیم.ذات این فرد بر توهین و لجن پراکنی استوار شده است.ما نامبرده را نماینده تفکر اصیل برادران شیعه نمی دانیم. بر همین اساس اعتقاد داریم، وقت ارزشمند مان را نباید به افرادی مثل وی اختصاص دهیم.
  • در نهایت برای همه فعالان مسلمان آرزوی عقلانیت و دور اندیشی داریم.امیدواریم با درک شرایط حساس کنونی امت اسلامی در زمین دشمنان اسلام بازی نکنند.اینکه من و شما به هم فحش و بد وبیراه بگوییم،مطلوب دشمنان دین ماست.
  • هوشیار باشید در این دام نیفتید.

 

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن