آنتی شبهات

تاثیر فوق العاده ی حجاب اسلامی بر روی افسردگی و استرس

آوای سنت : در این مقاله به بررسی تاثیر حجاب اسلامی بر آرامش روانی افراد پرداخته شده است ، آیا زنان با رعایت حجاب افسرده می شوند یا حجاب بعنوان فاکتوری محافظ دربرابر افسردگی عمل می کند ؟ مردان با کنترل نگاهشان نسبت به نامحرم از استرس در امان خواهند بود ؟

سایت پاب مد در مقاله ای پیرامون تاثیر حجاب اسلامی بر روی افسردگی در زنان می نویسد :

Some Western feminists argue that veiling is an oppressive behavior that negatively affects women by, for example, engendering depression. This article tests this hypothesis with a national sample of American Muslim women (N = 194). The results of the regression analysis did not support the hypothesis. In other words, wearing the hijab appears to be a protective factor in the area of depression.

ترجمه : برخی از فمنیست های غربی می گویند که [داشتن] حجاب یک عمل ناراحت‌کننده است که تاثیرات منفی ای مثل ایجاد افسردگی بر روی زنان دارد ، این مقاله این فرضیه را با ‌الگویی جهانی ، از طریق ۱۹۴ نفر از زنان مسلمان آمریکایی می آزماید . نتیجه ی آنالیز ها از فرضیه ی فمنیست های غربی [مبنی بر ناراحت کننده بودن‌حجاب برای زنان] حمایت نکرد ، به بیان دیگر حجاب [اسلامی] یک‌عامل محافظت کننده دربرابر افسردگی است !

? همچنین کنترل نگاه برای مردان بسیار سودمند است محققان دانشگاه والنسیا اعلام گردند زنان زیبا می توانند برای سلامتی شما مضر باشند ، بر اساس تحقیقات دانشمندان در دانشگاه والنسیا پنج دقیقه کافی است با یک زن جذاب ، غریبه تنها باشید و نگاهش کنید تا میزان هورمون ” کورتیزول ” را که به هورمون استرس بدن معروف است ، افزایش یابد.

Beautiful women can be bad for your health, according to scientists

پی نوشت : همانطور که دیدید رعایت حجاب از سوی بانوان مسلمان نه تنها باعث حفظ کرامت اجتماعی ایشان می شود بلکه متضمن سلامت روانی آنها هم هست ، همینطور مردان با کنترل نگاهشان از استرس و تاثیرات مخرب آن در امان خواهند بود .

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن