اخبارداخلی

امام جمعه میرآباد کرمانشاه : روحانیون و ماموستایان در مقابله با ویروس کرونا برای حفظ سلامتی مردم دغدغه دارند

آوای سنت: امام جمعه میرآباد کرمانشاه در نشست مسئولین و روحانیون در خصوص مقابله با ویروس کرونا گفت: روحانیون و ماموستایان در مقابله با ویروس کرونا برای حفظ سلامتی مردم دغدغه دارند.

 نشست مسئولین شهرستان ثلاث باباجانی با حضور مسئولین و ائمه جمعه در خصوص عملکرد ادارات و سازمان و طلاب و روحانیون در خصوص مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.

ماموستا یوسفی امام جمعه میرآباد کرمانشاه در این نشست تصریح کرد: با تشکر از تمام مسئولین و افرادی که در جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا دغدغه داشته و مردم را فراموش نکردند.

وی با اشاره به اقدامات روحانیون و ماموستایان در این ایام اظهار داشت: روحانیون شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا و حفظ نفس و جان مردم  با مسولین خصوصا کادر درمان و تمامی ادارات و نهادهای مربوطه همکاری لازم را نموده  و در این مدت آنچه که در توان داشته‌اند بخاطر حفظ جان مردم دریغ نکرده‌اند.

ماموستا یوسفی در پایان گفت: خوشبختانه اکثر مردم صحبت و نصیحت ماموستایان را می پذیرند در بحث قرنطینه و ضدعفونی و تعطیلی نماز جمعه و تعطیلی تمامی کلاسهای مساجد و مراسمات مذهبی و حتی تعطیلی مغازه‌های غیره ضروری و تجمعات با مردم چه بصورت حضوری  و گاهی بیانیه و در کانالهای مجازی آنچه لازم بوده  خدمت مردم بیان کرده‌اند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن