اخبارداخلی

انتقاد شدید امام جمعه پاوه از ادامه کشتار کولبران در مرز پاوه

آوای سنت : ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه در اظهاراتی از برخوردهای مرگبار هنگ مرزی با کولبران به شدت انتقاد کرد.

در طول ۳۵ روز گذشته،این سومین نفر است که توسط نیروهای هنگ مرزی پاوه جانش را از دست می‌دهد. ۲ نفر از آن‌ها با گلولۀ مستقیم مأموران کشته شده‌اند و یک نفر از ترس مأمورین در آب غرق شده بود.

بنده خیلی ناراحتم؛ سئوال اینجاست آن جوان اهل حشمر چرا به نوسود آمده است؟ بدون تردید جیبش خالی بوده و آمده تا برای خانواده و فرزند صغیرش که تصویرش را در رسانه ها دیدیم، لقمه نانی به دست بیاورد و کوله ای حمل و مالک یکصد هزارتومان شود! این جوان، چرا باید کشته شود؟!

بنده تحقیق کردم، گفتند: ماموستا؛ اگر از آن مسیر تانک هم وارد شود برای جمهوری اسلامی خطری نخواهد داشت چه برسد به ۱۰ کیلو چای یا یک تلویزیون که یک کولبر حمل می نماید.

خطابم با فرماندۀ هنگ مرزی پاوه و فرماندۀ وی در استان است.جناب آقای الهی جنابعالی ۳ سال پیش فرزندت را از دست دادی، هنوز عزا مهمان منزل شماست، ۸ ماه پیش فرزند بنده فوت کرده و هنوز گریه در منزل من خاتمه نیافته است، عزای مادر و همسر آن جوان کولبر کی تمام می‌شود؟

فرزندان مردم را نکشید؛ خیلی سخت است، از خداوند بترسید؛ و الله باید شما در قیامت جواب خدای بزرگ را بدهید؛ چرا و برای چه چیزی آن جوانان را می‌کشید؟ یک کوله چایی چه تأثیری بر جمهوری اسلامی دارد؟ اتقوا الله اتقوا الله اتقوا الله

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن