اخبارداخلی

درخواست مهم نمایندگان هرمزگان از وزیر بهداشت

آوای سنت : مجمع نمایندگان هرمزگان در نامه‌ای به وزیر بهداشت از وی خواستند تا کمبود کادر درمان استان به سرعت رفع و اضافه‌کار و کارانه کادر بهداشت و درمان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی فورا پرداخت شود.

احمد جباری رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: هر پنج نماینده استان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان از وی خواسته‌ایم تا به منظور تقویت زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان هرمزگان بخصوص در شرایط حاد شیوع کرونا، اقدامات ویژه و فوری صورت گیرد.

وی افزود: در این نامه همچنین از وزیر بهداشت خواسته‌ایم تا با تأمین اعتبار و پرداخت به موقع مزایای کارکنان دانشگاه به ویژه اضافه کار و کارانه کارکنان و پزشکان درمانی، انگیزه بیشتری در این عزیزان ایجاد شود.

از سوی دیگر احمد مرادی نماینده بندرعباس نیز با اشاره به نشست نمایندگان هرمزگان با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: طی این نشست مشکلات تامین اعتبار تهیه تجهیزات درمانی مبارزه با کرونا و حقوق پرسنل فداکار بخش درمان تحت پیگیری قرار گرفت.

مرادی یادآور شد: در روز های اخیر شهروندان بسیاری با بنده تماس گرفته و از شرایط بیماری کرونا در استان ابراز نگرانی کرده اند. به مردم عزیز حق می دهم و باید بگویم که نگرانی بنده و سایر نمایندگان استان کمتر از مردم نبوده و نیست.

این نماینده مردم بندرعباس با تاکید بر توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در کنار حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی عنوان نمود: فرزندان و خانواده بنده هم در همین استان زندگی می کنند. خود من هم در تمام مدت شیوع کرونا به محض تعطیلی مجلس به استان آمده و برای پیگیری اقدامات مقابله با کرونا در میان مردم هستم و این اطمینان را به ساکنین می دهم که با وجود وحدتی که در میان نمایندگان استان شکل گرفته، هر پنج نماینده تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا لحظه ای برای دفع شر این ویروس از پا نخواهند نشست.

همزمان شایعه ابتلای تمامی کارکنان یکی از شعبات یک بانک در جاسک به بیماری کرونا بشدت در فضای مجازی دست به دست شده است. محمد رادمهر فرماندار جاسک در توضیح این مسئله گفته است: در پی مبتلا شدن تعدادی از کارکنان یکی از شعبات به ویروس کرونا در شهر جاسک، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و به منظور پیشگیری و ضد عفونی کردن محیط بانک، فعلا خدمات در این بانک ارائه داده نمی شود.
در این راستا گفته می شود حال عمومی کارکنان مبتلا به کرونا در بانک مذکور مساعد بوده و هم اکنون در قرنطینه بسر می برند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن