اخبارخارجی
موضوعات داغ

دستگیری مدیر سایت آمد نیوز + موضع پدر روح الله زم

ریزش شدید اعضای کانال آمد نیوز

آوای سنت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از گرفتار شدن «روح الله زم» سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب آمدنیوز در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه توسط سازمان اطلاعات سپاه و دستگیری وی خبر داد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با اعلام خبر عملیات دستگیری “روح الله زم” سرشبکه سایت ضد انقلاب موسوم به “آمد نیوز” طی عملیات پیچیده و حرفه‌ای سازمان اطلاعات سپاه، بر شکست و جا ماندن سرویس های اطلاعاتی دشمن از قدرت اطلاعاتی سپاه تاکید شده است.

محمدعلی زم، پدر روح الله زم می‌گوید که در جریان آمدن فرزندش به ایران و بازداشت او نبوده است و موضوع را از زیرنویس تلویزیون متوجه شده است.

حجت الاسلام زم در پاسخ به اینکه آیا در جریان آمدن فرزندش به ایران بوده است یا نه به انصاف نیوز، گفت: من اصلا در جریان جزییات نیستم و کلیت موضوع را هم از زیرنویس تلویزیون خبردار شدم. ما تقریبا با ایشان در این مدت‌ها حالت قهر داشتیم و تنها گهگاهی نصیحت و پیغامی برایش می‌فرستادیم.

او در پاسخ به اینکه در فیلم مستند چند ماه پیش صداوسیما آنچه نشان داده شد این بود که با شما در ارتباط بوده است، گفت: در آن مستند به ما و خانواده‌ی ما ظلم شد ولی ما چون نظام را از خودمان می‌دانیم و دوست داریم نه اعتراض کردیم و نه چیزی گفتیم؛ معتقد بودیم که این را هم خدا خودش هم می‌بیند و هم می‌شنود.

لازم به ذکر است که همزمان با دستگیری روح الله زم ،مدیریت کانال آمد نیوز در اختیار سپاه قرار گرفته و تعداد اعضای این کانال و برخی از کانال های دیگر مخالف جمهوری اسلامی به شدت در حال ریزش هستند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن