اخبارداخلی

رئیس‌جمهور و نیروهای امنیتی به معیشت و طغیان مردم فکر کنند

آوای سنت : هم‌زمان با اوج دوباره شیوع کرونا در نقاط مختلف ایران، سعید نمکی، وزیر بهداشت، با لحنی تند و گلایه‌آمیز از “سهل‌انگاری” در مقابله با این همه‌گیری و نداشتن برنامه اقتصادی برای ادامه محدودیت‌ها به شدت انتقاد کرده است.

آقای نمکی در نشست اضطراری ستاد مبارزه با کرونا در تهران، که به دلیل افزایش چشمگیر آمارها در پایتخت برگزار شد، گفت دلیل توقف محدودیت‌ها “جهل ما نبود بلکه ضعف ما و زانو زدن ما در مقابل اقتصادی بود که بیش از این پتانسیل و کشش نداشت.”

او با اشاره به مشکلات شدید اقتصادی و “خزانه خالی” دولت به دلیل تحریم‌های آمریکا از حسن روحانی، رئیس جمهور و نیروهای امنیتی خواسته “به معیشت و عدم شکل‌گیری طغیان فکر کنند.”

آقای نمکی با هشدار درباره مشکلات شدید معیشتی مردم گفته “گزارش‌های امنیتی برای ما می‌آید. این‌که دوستان از فقر و تهیدستی به سمت طغیان می‌روند جدی است.

آمار روزانه ابتلا و مرگ در ایران بعد از یک دوره کاهش دوباره به شدت افزایش یافت و تعداد مرگ و میر بر اثر ابتلا به کرونا در روز سه‌شنبه ۱۷ تیر به ۲۰۰ نفر رسید که بیشترین تعداد ثبت‌شده از ابتدای همه‌گیری است.

در روزهای گذشته مقام‌ها و مسئولان شهری تهران درباره اوج گرفتن بیماری به شدت هشدار داده‌اند و خواهان برقراری دوباره محدودیت‌ها شده‌اند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن