اخبارخارجی

رئیس پلیس هیوستون خطاب به ترامپ: اگر حرف سازنده ای نداری دهنتو ببند/فیلم

آوای سنت : رییس پلیس شهر هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا در مصاحبه‌ای تلویزیونی انتقادات تندی را علیه نحوه مدیریت ترامپ مطرح کردو از او خواست حرف‌های تفرقه انگیر و تحریک‌آمیز نزند و دهانش را ببندد.

“آرت آسودو” رییس پلیس شهر هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا در مصاحبه‌ای با “کریستین امانپور” مجری شبکه خبری “سی‌ان‌ان” آمریکا درباره انتظارات ترامپ از فرمانداران و روسای پلیس ایالات برای سرکوب جدی تظاهرات‌کنندگان ضدنژادپرستی گفت:” اجازه بدهید فقط به نمایندگی از روسای پلیس این کشور به رئیس جمهوری آمریکا بگویم، لطفاً اگر چیزی سازنده برای گفتن ندارید دهان خود را ببندید…چون حرف‌های شما زندگی زنان و مردان جوان ۲۰ ساله را در معرض خطر قرار می‌دهد. مساله ما بحث تسلط (خواسته ترامپ از مقامات سیاسی وا منیتی ایالات) نیست بلکه پیروزی بر قلب‌ها و ذهن‌هاست.”

این مقام پلیس در ایالت تگزاس در ادامه اظهارات کنایه‌آمیز خود خطاب به ترامپ، افزود: “ما نمی‌خواهیم مردم مهربانی ما را با ضعف اشتباه بگیرند…زمان عمل کردن مانند یک رییس جمهوری است و دوره کارآموزی (آزمون و خطا) نیست. اینجا هالیوود نیست بلکه زندگی واقعی است و زندگی‌های واقعی در خطر هستند.

ترامپ اخیرا در مکالمه‌ای تلفنی با برخی فرمانداران ایالات، آنها را احمق و بی‌عرضه خطاب کرده و از آنها خواسته است تظاهرات و آشوب‌ها را هر چه سریع‌تر با شدت عمل و با بهره‌گیری از نیروهای گارد ملی آمریکا، سرکوب کنند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن