اخبارداخلی

روحانیون درحوزه تبلیغ و ترویج دین از ظرفیت فضای مجازی بهره‌گیری کنند

آوای سنت : امام جمعه روستای قره تپه بندرترکمن در همایش سراسری ائمه جمعه اهل سنت کشور: روحانیون درحوزه تبلیغ و ترویج دین از ظرفیت فضای مجازی بهره‌گیری کنند

عبدالجبار آخوند میرابی امام جمعه روستای قره تپه بندرترکمن در همایش سراسری ائمه جمعه اهل سنت کشور اظهار کرد: همه باید انقلابی را که بر پایه ایمان بنا نهاده شده ارج بگذاریم.

وی تصریح کرد: در دنیای کنونی اگر می‌خواهیم پیشرفت داشته باشیم و دین مبین اسلامی را بیش از پیش ترویج کنیم باید به ظرفیت فضای مجازی اهمیت بدهیم.

وی با تاکید براینکه عصر، عصر ارتباطات است و نباید از قافله عقب بمانیم، گفت: اگر نحوه استفاده زا فضای مجازی را ندانیم از دیگران عقب خواهیم ماند.

امام جمعه روستای قره تپه بندرترکمن تصریح کرد: امروز بسیاری از جوانان و نوجوانان و حتی نونهالان ما از بستر فضای مجازی استفاده می‌کنند از این رو در حوزه تبلیغات مسائل دینی باید از این ظرفیت بهره بگیریم.

وی اظهار کرد: روحانیون باید با آشنایی با نرم‌افزارهای مختلف تبلیغ مسائل دینی را به بستر فضای مجازی بکشانند و در این راستا خودشان باید تسلط کامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه تبلیغ و ترویج دین اسلام تعطیل بردار نیست، گفت: روحانیون باید با بهره‌گیری از ظرفیت فضاهای مجازی در حوزه تبلیغ دین باید به صورت گسترده ورود پیدا کنند.

امام جمعه روستای قره تپه بندرترکمن اضافه کرد: اگرچه ویروس منحوس کرونا بسیاری از برنامه‌ها و اجتماعات را به تعطیلی کشاند اما آموزش‌ها و تبلیغ با استفاده از ظرفیت فضای مجازی صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: روحانیون باید در جهت ترویج و تبلیغ دین بیشتر تلاش کنند چراکه امروز دشمنان با تمام توان و بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف سعی در تیشه زدن به ریشه اسلام هستند.

امام جمعه روستای قره تپه بندرترکمن افزود: ما باید با تلاش بیشتر مکر و حیله دشمنان را به خود آنها برگردانیم و توطئه‌های آنها را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه بی‌تفاوتی در این میدان موجب تاخت و تاز بیشتر دشمنان می‌شود، گفت: غفلت در میدان جنگ به نفع دشمن تمام می‌شود همه باید با وحدت در مسیر رشد و ترویج دین اسلام تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: دشمنان تمام تلاش خود را برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان به کار گرفته ما باید با حفظ وحدت آنها را ناامید کنیم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن