اخبارخارجی

زنان در اسلام مانند الماس هستند

آوای سنت : زنان در اسلام مانند الماس هستند . خداوند این قوانین را برای محافظت از آنها ایجاد می کند.

نام من جولیا است و نام مسلمان من آیسیل است. من اهل روسیه هستم و من بسیار خوشحالم که به دین اسلام گرویدم.
سبک زندگی من بعد از اسلام به بهترین وجه تغییر یافت زیرا من به خدا ایمان آوردم. و این اعتقاد به من قدرت داد. و هر چیزی را که می خواهم ، هر از گاهی ، خداوند آن را به من می دهد؛ من بسیار سپاسگزارم ، و انشالله همه مردم یکسان خواهند بود.

ازدواج در اسلام
من ازدواج را در اسلام می بینم ، البته به شکلی کامل ، زیرا این سیستم کامل از جانب خداوند برای هر زوج است.
اول از همه ، زن در اسلام مانند الماس محافظت می شود. از بسیاری جهات محافظت می کند. حتی قبل از ازدواج از مرد خواسته می شود که برای ازدواج با زن کارهای زیادی انجام دهد و زن با کیسه های کوچک لباس به شوهر خود می آید؛ بنابراین او باید با تمام قلب او را بگیرد.

و همچنین اگر اتفاق بدی برای او رخ داده است ، در این زندگی ، اسلام پس از طلاق محافظت می کند یا هر اتفاق بدی رخ می دهد.
در اسلام حقوق شوهر بسیار سخت تر از حقوق زن است. و از نظر زن راحت بودن زن بودن از همسر بودن است زیرا شوهر نسبت به همسر خود تعهدات زیادی دارد اما زن فقط باید دست راست او باشد ، به او گوش فرا دهید و در کنار قلب او باشید. از او پشتیبانی کنید ، و یک مادر خوب و یک همسر خوب باشید.

پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) نسبت به همسران خود بسیار مهربان بود و حتی وقتی همسرش عایشه می خواست سوار بر شتر شود ، او مانند پله برای او بود ، بر روی زانوها ماند تا او را بر شتر بلند کند.
برای او شرم آور نبود؛ او غرور نبود. و اگر می خوانید که چگونه او با همسران خود در خانه رفتار می کند ، و چگونه به آنها کمک کرده است … او الگویی برای مردان است که امروزه از آن پیروی می کند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن