اخبارخارجی

سیاست ضدفلسطینی یوتیوپ آشکار شده است

آوای سنت : این شبکه آمریکایی در سیاست های خود علیه ویدیوهای ارسالی توسط کاربران فلسطینی دخالت و در بسیاری از اوقات آنها را سانسور می کند

به نقل از عربی الجدید، یافته های مطالعات اخیر یک مرکز رسانه ای در کشورهای عربی نشان می دهد شبکه اجتماعی یوتیوپ به طور سیستماتیک حقوق مردم فلسطین را نقض می کند. این شبکه آمریکایی در سیاست های خود علیه ویدیوهای ارسالی توسط کاربران فلسطینی دخالت و در بسیاری از اوقات آنها را سانسور می کند.

بر اساس گزارشی که این مرکز تحقیقات رسانه (۷amleh) منتشر کرده است یوتیوپ تقریباً علیه مردم فلسطین و به نفع رژیم صهیونیستی عمل کرده و کاربران فلسطینی را خشونت طلب معرفی می کند.

یافته های این مرکز تحقیقاتی در حوزه رسانه می گوید شرکت های آمریکایی به خصوص یوتیوپ و فیس بوک در راستای سیاست های دولت آمریکا به شدت از رژیم صهیونیستی دفاع می کنند ولی در ظاهر این حمایت خود را نشان نمی دهند.

یوتیوپ در بسیاری از اوقاتی که ویدیوی ارسالی از جنایات رژیم صهیونیستی که توسط کاربران فلسطینی در این شبکه بارگزاری می شود را با پیام غیرقابل پخش حذف می کند.

یوتیوپ در بسیاری از مواقع حساب کاربری فلسطینی ها را به بهانه های مختلف حذف می کند. این درحالی است که این سایت بارها ادعا کرده است که تفاوتی بین ملیت های مختلف برای ارسال ویدیو قائل نمی شود

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن