اخبارخارجی

شکایت سازمان برجسته اسلامی از دولت نیجریه به خاطر ترویج ناامنی

آوای سنت به نقل از دیلی پست : شورای عالی امور اسلامی نیجریه از دولت فدرال خواسته است که در جهت مبارزه با رویه هولناک آدم ربایی و راهزنی که دراین کشور رواج پیدا کرده اقدامات جدی و فایده مند در پیش بگیرد.

این شورا روز گدشته در بیانیه ای که توسط اسلمی ابراهیم، رئیس روابط عمومی شورا در ابوجا به امضا رسیده بود، از ارسال این نامه خبر داد.

ابراهیم گفت: این شورا در هفتمین جلسه نشست خود که در کمیته هدف گذاری عمومی برگزار شده ، وضعیت ملی را به طور جدی ارزیابی کرده و از گسترش آدم ربایی ها ، راهزنی و خونریزی در کشور ابراز نگرانی کرده است.

وی گفت بنابراین ما به دولت فدرال ، سازمان های امنیتی و ذینفعان مربوطه توصیه می کنیم که تلاش های خود را برای تغییر این روند هولناک به کار بگیرند

وی خاطر نشان کرد: بر اساس دیدگاه ما بین فقر و ناامنی رابطه قوی وجود دارد ، با استناد به این ضرب المثل که یک مرد گرسنه یک مرد عصبانی است ، این دیدگاه تقویت می شود.

گفته می شود اخیرا یک محل برده داری کودکان در نیجریه کشف شده که در آن صدها کودک به بهانه شرکت در کلاس های درس اسلامی به زنجیر کشیده شده، مورد سوءاستفاده و آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند و به بردگی گرفته شده اند. این خبر نگرانی ها در خصوص ترویج فقر، برده داری و آدم ربایی در این کشور را زیاد کرده است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن