اخبارخارجی

صدور مجوز تصویر برداری از زنان مدلینگ جهان در مدینه منوره / عکس

آوای سنت : تصمیم عربستان سعودی درخصوص صدور مجوز فیلم برداری از مدل های زن جهان در یکی از مناطق مدینه منوره به هدف تهیه تیزرهای تبلیغاتی، موجی از انتقادها و جنجال ها را در پی داشته است.

مقامات عربستان سعودی به مجله مد و فشن«ووگ» اجازه داده اند به منظور ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای یک شرکت آمریکایی از مدل های زنانه در یکی از مناطق مدینه منوره تصویر برداری کند.

برهمین اساس، نسخه عربی مجله مد و فشن «ووگ» که دفتر مرکزی آن در آمریکا قرار دارد، تصاویر مستهجنی از حضور مدل های معروف زنان را که در حال تبلیغ برای یک شرکت آمریکایی در مدینه منوره هستند، منتشر کرده است.

براساس این گزارش، در این تصاویر زنان مدلینگ معروف زنان جهان با ظواهری مستهجن و بسیار زننده دیده می شوند که با قداست شهر مدینه منوره هیچ گونه سنخیتی ندارد.

سایت «میدل ایست مانیتور» با انتشار این مطلب نوشته است: ساخت تیزر تبلیغاتی با تصویر برداری از زنان مد و لباس در مدینه منوره در چارچوب اصلاحات عربستان قرار می گیرد که از طریق آن به دنبال جذب گردشگران خارجی و ادامه اقدامات جنجال برانگیز این کشور نظیر کاهش قدرت پلیس دینی و برداشتن محدودیت های اختلاط بین دو جنس است.

منبع : القدس العربی

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن