اخبارداخلی

طلاب مدرسه علوم دینی اقبال لاهوری روانسر به پویش همگانی من ماسک میزنم پیوستند

آوای سنت : طلاب مدرسه علوم دینی اقبال لاهوری روانسر در راستای حفظ سلامتی خود و دیگران با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی به پویش همگانی من ماسک میزنم پیوستند

دکتر اسعد نادری مدیر مدرسه علوم دینی اقبال لاهوری شهرستان روانسر با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در مدرسه علوم دینی اقبال لاهوری بیان داشت: در پی شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی طلاب این مدرسه از اواسط اسفندماه  سال ۱۳۹۸ تا اواسط خرداد ماه سالجاری تعطیل شد.

مدیر مدرسه علوم دینی اقبال لاهوری شهرستان روانسر خاطرنشان کرد: پس از رعایت نسبی موارد بهداشتی و بهبود وضعیت منطقه اورامانات بخشی از طلاب پس از گذراندن آزمایشهای مختص این بیماری و پس از اطمینان از سلامت آنها به مدرسه بازگشته و قرنطینه شدند.

این مسئول به رعایت پروتکلهای بهداشتی در مدرسه علوم دینی اقبال لاهوری روانسر اشاره کرد و اظهار داشت: ضد عفونی کردن مرتب سطوح و بخشهای مختلف ساختمان مدرسه، در اختیار قراردادن تجهیزات بهداشتی از جمله ماسک و ژلهای ضدعفونی و همچنین نظارت کامل بر عبور و مرور طلاب، انتخاب شخصی جهت رسیدگی به امورات محوله خارج از مدرسه از جمله اقدامات پیشگیرانه، از ابتلای طلاب به ویروس کرونا است.

وی در ادامه یادآور شد: جهت حفظ سلامتی طلاب بخشی از برنامه ها و اطلاع رسانی های مدرسه علوم دینی در بستر اینترنت و شبکه های مجازی در راستای جلوگیری از مراجعه حضوری طلاب و پیشگیری از ابتلای این عزیزان به بیماری کرونا صورت گرفت.

نادری در پایان تأکید کرد: استفاده از ماسک، بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مانند شستن مرتب دستها و فاصله‌گذاری فیزیکی، در پیشگیری از ابتلا به کوید۱۹ موثر نیست بنابراین از تمامی مردم تقاضا دارم جهت حفظ سلامتی خود و دیگران نسبت به رعایت نکات بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن