اخبارداخلی
موضوعات داغ

فراکسیون اهل سنت مجلس خواستار هوشیاری مردم سیستان و بلوچستان شد

فراکسیون اهل سنت بر پیگیری جنبه های مختلف این حوادث تاکید کرد

آوای سنت: در پی بروز برخی از ناآرامی ها در استان سیستان و بلوچستان در هفته اخیر، فراکسیون اهل سنت مجلس یازدهم با انتشار اطلاعیه ای به حوادث اخیر واکنش نشان داد.

متن اطلاعیه منتشر شده فراکسیون اهل سنت مجلس به شرح ذیل است :

فراکسیون اهل سنت دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت به خانواده های حوادث اخیر در استان سیستان و بلوچستان، شایسته می داند نکاتی را به سمع و نظر مردم این سرزمین برساند.

باید اذعان داشت مخدوش کردن امنیت مضرات فراوانی برای کشور و مناطق ملتهب داشته و باعث مشکلات ثانویه می شود. از دست دادن عزیزان غم بزرگی است و بزرگی بلوچستان به تاب آوری این حوادث است.

بر شماست تا اشرار را از مردم جدا نموده و اجازه مخدوش کردن امنیت را ندهید و بر مجلس شورای اسلامی است تا با تشکیل هر چه سریعتر کمیته حقیقت یاب و همراهی نمایندگان استان سیستان و بلوچستان آنچه حقیقتا رخ داده است را یافته و به سمع و نظر مردم عزیز برسانند و بدیهی است که مجرمین و مسببین این این حوادث ناگوار نیز بایستی به دست قانون سپرده و مجازات شوند.

تعدی به فرمانداری سراوان و پاسگاه کورین، شهادت مامورین نظامی و انتظامی، تخریب اموال مردم و آسیب رساندن به امکانات عمومی شرایطی را ایجاد می کند تا گروه های معاند و اشرار ضد مردم و توسعه استان فرصت یابند تا از این آب گل آلود ماهی بگیرند.

فراکسیون اهل سنت مجلس یازدهم مردم فهیم آن سرزمین را به آرامش و مراجعه به مراجع قانونی توصیه نموده و اعلام می دارد برای همدردی و رسیدگی به مشکلات و مسائل مردم شریف و صبور اهل سنت همواره در کنار آنها خواهد بود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن