اخبارداخلی

ماه مبارک رمضان ، ماه عبودیت وبندگی ،ماه غفران و رحمت الهی

آوای سنت : عالم دینی اهل سنت از هرمزگان عنوان کرد:امتیاز ماه مبارک رمضان نزول قرآن کریم بر قلب نازنین پیامبر خدا (ص) برای نجات و هدایت انسان ها در این ماه پر برکت است.

شیخ بزمه ،عالم دینی اهل سنت هرمزگان در طی گفتگویی با تبریک ماه مبارک رمضان گفت:ماه مبارک رمضان علاوه بر اینکه ماه عبودیت ، بندگی ،ماه غفران و رحمت الهی است از جهاتی حائض اهمیت است .

این عالم اهل سنت بیان داشت:اولین ویژگی و امتیاز ماه مبارک رمضان نزول قرآن کریم بر قلب نازنین پیامبر خدا (ص) برای نجات و هدایت انسان ها در این ماه پر برکت است ،چنان که خداوند سبحان می فرماید ماه رمضان به عنوان نشانه های مردم و راهنمای و فرق میان حق و باطل در آن نازل شده است .

وی افزود: از دیگر ویژگی های ماه مبارک رمضان قرار گرفتن شب قدر و تعیین سرنوشت در این ما است چنان که در سوره قدر می خوانیم ما قرآن را در شب قدر نازل کرده ایم و تو چ میدانی شب قدر چیست،شب قدر شب است در مقام و مرتبه از هزار مرتبه بهتر و بالاتر است .

شیخ بزمه با اشاره به سخنان پیامبر اکرم بیان میکند : ماه رمضان ماه پر برکت و رحمت به شما روی آورده است، در این ماه روزهایش بهترین روزهاست ،شب هایش بهترین شب هاست و ساعاتش بهترین ساعت است.

عالم اهل سنت هرمزگان گفت:در این ماه شما به مهمانی خداوند دعوت شده اید و در زمره بهرمندان از کرامت خداوند قرار گرفته اید ،در این ماه پر برکت نفس های شما تسبیح خداست ،خواب شما عبادت است و اعمال شما پذیرفته و دعاهایتان به اجابت می رسد.

وی بیان کرد:ماه مبارک رمضان ماه ضیافت و مهمانی است ، در این ضیافت پرشکوه و بی نظیر صاحبخانه و میزبان پروردگار جهان و مهمانان آن بندگان محتاج به خدای سبحان هستند.

شیخ بزمه خاطرنشان کرد:روزه داری و چشم پوشی از لذایذ دنیوی ،تلاوت قرآن، شب زنده داری ، دعا ، نیایش، طلب غفران و رحمت الهی در ماه مبارک رمضان است

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن