اخبارداخلی

مدارس کانکسی و دارای بخاری نفتی هنوز در مهاباد جمع آوری نشده اند!

آوای سنت : نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون دانش‌آموزان ۳۱ مدرسه این شهرستان در کانکس تحصیل می کنند، در حالی است که قرار بود که مدارس کانکسی جمع‌آوری شوند، همچنین ۱۰۵ مدرسه این شهرستان سامانه گرمایشی آنها با استفاده از بخاری نفتی است.

جلال محمودزاده در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان مهاباد که با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد از طولانی شدن پروژه‌های مدرسه سازی در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: هم اکنون ۴۲ پروژه مدرسه سازی در این شهرستان در حال اجراست

او افزود: از این تعداد ۲۷ پروژه توسط خیرین مدرسه ساز و ۱۵ پروژه توسط بخش دولتی در دست ساخت است که عمر برخی پروژه های در حال ساخت بیشتر از ۱۰ سال است.

نماینده مهاباد بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات مدارس این شهرستان استفاده از بخاری‌های نفتی در مدارس است که هم اکنون ۱۰۵ مدرسه این شهرستان سامانه گرمایشی آنها با استفاده از بخاری نفتی است.

محمودزاده ادامه داد: دانش‌آموزان ۳۱ مدرسه این شهرستان در کانکس تحصیل می کنند، در حالی است که قرار بود که مدارس کانکسی جمع‌آوری شوند،

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی نیز گفت: پیش بینی می‌شود با  اتمام پروژه های در دست اجرا ۴۵ پروژه با ۲۱۵ کلاس درس و با زیربنای ۲۶ هزار و ۴۶۷ سرانه فضای آموزشی ایمن شهرستان مهاباد به ۶۶ صدم متر مربع افزایش یابد.

قاسمی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی ۲۴۰ باب کلاس درس به صورت مشارکتی با اداره کل راه و شهرسازی در طول ۲ سال احداث خواهد شد.

او بیان کرد: در مهاباد در مجموع طی چهار سال گذشته ۳۷۱ کلاس درس با میانگین ماهانه ۷.۷ باب کلاس استانداردسازی شده است

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن