اخبارداخلی

مردم فارغ از گرایشات سیاسی و قومی به کاندیدای اصلح رای بدهند

آوای سنت : عبدالقدیر کریمی ، فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت انتخاب کاندیدای اصلح برای مجلس شورای اسلامی به آحاد مختلف مردم این شهرستان مرزی توصیه کرد تا در انتخابات پیش رو، فارغ از گرایشات سیاسی، قومی، فرهنگی و مذهبی، به کاندیدای اصلح رای دهند.

عبدالقدیر کریمی در جمع مدیران مدارس گنبدکاووس گفت که ملاک اصلی مردم در انتخابات دوم اسفند امسال باید انتخاب فرد اصلح و توانمند باشد تا بتواند علاوه بر دفاع از منافع ملی و عمومی در سطح کلان، از منافع استان گلستان و نیز مردم حوزه انتخابیه خود دفاع نماید.

وی با مهم دانستن حضور پرشور مردم در انتخابات دوم اسفند امسال، نقش جامعه فرهنگیان را در آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی دیگر اقشار جامعه بویژه دانش آموزان و اولیای آنها را در انتخاب فرد اصلح و توانمند نیز مهم دانست و بر آن تاکید کرد.

کریمی با یادآوری مشارکت حدود ۷۵ درصدی مردم گنبدکاووس در انتخابات‌ سال ۹۴ و ۹۶، ابزار امیدواری کرد که در انتخابات پیش رو هم میزان حضور واجدین شرایط بالاتر از مشارکت‌های قبلی باشد.

فرماندار ویژه گنبدکاووس به موضوع آسیب‌های اجتماعی و روند رو به رشد آن درجامعه نیز اشاره کرد و گفت: برای پیشگیری و کاهش آسیب‌ها، همه مسوولان، علما، روحانیون، معتمدان و خانواده‌ها بایستی بیش از پیش احساس مسوولیت نمایند زیرا هرگونه غفلت دراین حوزه، پیامدهای مخربی را بر جامعه بویژه نسل جوان وارد می‌کند.

وی افزود: جامعه فرهنگیان به دلیل ارتباط بیشتری که با دانش‌آموزان و خانواده‌ها دارند، می‌توانند علاوه بر ارائه راهکارهای علمی، با هدف مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، به دانش آموزان و خانواده‌ها نیز آگاهی بخشی نمایند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن