اخبارداخلی

مولانا عبدالرحمان:ائمه‌ جمعه باید با حفظ وحدت و رعایت اخلاق اسلامی مسائل را بیان کنند

آوای سنت : شیخ الحدیث مولانا عبدالرحمن حفظه الله روز دوشنبه ۱۹ آبان در گردهمایی ائمه جمعه شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، دشتیاری و قصرقند در سالن کوثر کوی بندرچابهار شرکت و سخنرانی کرد.

♦️ امام جمعه اهل سنت چابهار در این همایش اظهار داشت: امامان جمعه با حفظ وحدت و برادری امور را پیش برده و به جامعه آگاهی بخشند.

♦️ شیخ الحدیث مولانا عبدالرحمن افزود: اسلام و مسلمانان نعمت پیامبر اکرم صلی الله علیه و سلم را دارند و باید با رهمنودها و سخنان و سنت ایشان زندگی را بگذرانند.

♦️ عالم برجسته اهل‌سنت ایران گفت: مسئولیت امام جمعه انتظارات مردم و مسوولان را بدنبال دارد به همین سبب باید با حفظ وحدت و اخلاق اسلامی این انتظارات را برآورده کرد تا مشکلاتی پیش نیاید.

♦️ شیخ الحدیث تصریح کرد: کفر پایداری ندارد و نمی‌تواند امنیت را برای جامعه خود تامین کند، از بدبختی چنین جوامعی است که انسانی بی‌خرد کاریکاتور توهین آمیز چاپ می‌کند.

♦️ امام جمعه اهل سنت چابهار ادامه داد: نام محمد روز به روز در کشور فرانسه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیاری از والدین همین نام را برای فرزندان‌شان انتخاب می‌کنند و نشان دهنده گسترش روزافزون دین مبین اسلام و جایگاه اسلام و پیامبر عظیم الشان صلی الله علیه و سلم است.

کانال تلگرامی مولانا عبدالرحمان

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن