مقالات و یادداشت ها
موضوعات داغ

مولانا نقشبندی:امنیت حاکم بر کشور ما ارزش بالایی دارد

مولانا نقشبندی: امنیت حاکم بر کشور ما قابل تقدیر است.

آوای سنت: کشور ما در قلب خاورمیانه ناامن قرار دارد و باید قدردان امنیت حاکم بر کشور باشیم.

به گزارش خبرنگار آوای سنت به نقل از کانال اطلاع رسانی مولانا عبدالغفار نقشبندی، ایشان پس از بازگشت از مشهد در نخستین سخنرانی شان در جمع مردم راسک با اشاره به ارزش و جایگاه حق طلبی در دین اسلام، تاکید کرد:خداوند متعال حق است و حق می گوید و به حق گویی توصیه می کند.
این عالم اهل سنت در ادامه گفت: حق مداری دارای دو جنبه حق گویی و حق پذیری است. بیان سخن حق تلخی ها و تهدیدهایی را بدنبال دارد، اما همه راباید به جان خرید.

خطیب نماز جمعه راسک در ادامه افزود:سیدنا عمر (رض) می فرمود، امتی که در میان آنها حق گویی و مطالبه نباشد، کار به جایی نخواهد برد و اگر حکومت فریاد حق را نشنود در آن حکومت خیری نیست.

مولانا نقشبندی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از لطف و محبت مردم در روزهای اخیر، از مسئولانی که پیگیر حل مساله وی بودند قدردانی کرد. وی از سرهنگ نخعی، سپاه استان سیستان و بلوچستان و نمایندگی ولی فقیه در استان بابت پیگیریهای انجام شده تقدیر و تشکر کرد.

خطیب نماز جمعه راسک در ادامه افزود: کشور ما در حال حاضر در وضعیت نابسامان اقتصادی قراردارد. دشمن برای برهم زدن نظم و امنیت مملکت ما ، درصدد کوچکترین سوژه و رخنه ای هست، که بایستی همه ما مواظب باشیم و در مسیر اهداف دشمن حرکت نکنیم. امنیت از بالاترین نعمت هاست که ارزش آن را بایستی ازفرزندان یتیم عراق و سوریه و یمن وغیره بپرسیم. امنیت کشور ما در قلب خاورمیانه ی ناامن قابل تقدیر است

مولانا نقشبندی تصریح کرد : دوست و دشمن هرکدام دنبال اهداف خود هستند امیدوارم که سخنان ،مواضع ودیدگاههای بنده را از کانالهای رسمی بنده دنبال کنید.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن