اخبارخارجی

کسی جز خداوند نمی تواند بحران کرونا را برطرف کند

آوای سنت : شیخ احمد طیب ، روز پنج شنبه (دیروز) به مناسبت کمپین فراخوان دعا برای برطرف شدن بیماری کرونا سخن می گفت، اظهار کرد: ما امروز مردم جهان را نسبت به تقرب به خداوند از طریق عبادت و دعا دعوت می کنیم و در عین حال جامعه بشری را به برادری انسانی و بازگرداندن ارزش های عدالت، صلح، همزیستی و برابری میان همه بشریت ترغیب می کنیم.

وی با اشاره به دعوت کمیته عالی تحقق اهداف سند برادری انسانی جهت دعا کردن برای بشریت و تقرب به خداوند جهت رفع بلای کرونا از سر جهان، افزود: باید چنین روزی در تازیخ بشریت جاودانه بماند و هرساله گرامی داشته شودتا از رهگذر آن به سمت جهانی حرکت کنیم که در آن محبت و فرهنگ اختلاف و تنوع حاکمیت داشته باشد و نژادپرستی، تعصب و انزجار از دیگران در آن جایی نداشته باشد.

شیخ احمد طیب ضمن تمجید از تلاش های پزشکان و کادرهای پزشکی و دانشمندان و پژوهشگران برای مبارزه با کرونا، تصریح کرد: روزدعا برای رفع بلای کرونا باید گام نخستی در مسیر صحیح و مملو ازعشق و احترام و همکاری میان انسان ها باشد.

او خاطرنشان کرد: زمان آن رسیده که با نیت خالص به خداوند عزوجل روی آوریم تا خداوند نیت صادقانه ما و دل های پاکی که به سویش روی نموده را ببینید زیرا که کسی جزخداوند برطرف کننده بلایا نیست

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن