اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

از جوانان اهل سنت در مسند قضایی استفاده شود

مطالبات ماموستا قادری از رئیس قوه قضاییه

آوای سنت : امام جمعه پاوه گفت: مردم ما و بویژه جوانان اهل سنت انتظار دارند که رئیس محترم دستگاه قضا دستور فرمایید تعدادی از جوانان مخلص و متعهد اهل سنت در مسند قضاوت حضور پیدا کنند.

به گزارش آوای سنت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه پاوه؛حاج ماموستا ملا قادر قادری صبح روز جمعه، ۱۹دی‌ماه ۹۹، در دیدار با رئیس قوه قضائیه در مسجد قباء پاوه با استقبال از سفر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به شهرستان پاوه، اظهار کرد: خداوند عظیم‌الشأن را شاکرم که در این روز مبارک جمعه، روز حج‌المساکین و عید مؤمنان، مهمان ارجمندی از اولاد رسول خدا مهمان دیار ما شده است.

وی با اشاره به توصیه‌ خاتم پیامبران (ص)در خصوص اهمیت وحدت در جامعه مسلمانان و پیروی عملی بنیانگذار راحل جمهوی اسلامی از آن توصیه رسول‌الله(ص)، گفت: به روح حضرت خاتم انبیاء (ص) درود می‌فرستم که جمعه و جماعت و تجمع و وحدت را وسیله عزت و پیروزی ما معرفی کرده است. و عرض تحیت دارم به روح بنیان‌گذار جمهوری اسلامی امام بزرگوار(ره) که در ۱۰ خرداد ۱۳۶۰ به جمعی از نخبگان پاوه فرمودند «مصلحت ما مصلحت شما و مصلحت شما مصلحت ماست».

وی به خدمات جامعه اهل سنت، بویژه مردم اهل سنت استان کرمانشاه در ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی به کشور اشاره و خاطر نشان کرد: در کنار ۱۵۰۰ شهیدی که تقدیم انقلاب نموده‌ایم، همواره در تمامی جریانات انقلاب اسلامی سرباز نظام بوده‌ایم و با لحاظ این اخلاص، توقع داریم سفر رئیس محترم قوه قضائیه به استان منشأ خیر و برکت باشد.

ماموستا قادری به برخی خواسته‌های به‌حق مردم از رئیس دستگاه قضا اشاره کرد و خطاب به آیت‌الله رئیسی گفت: مردم ما خواسته‌های به‌حقی دارند که توقع داریم به سرانجام برسند؛ خواسته اول، خواسته فرهنگی است؛ امروز دشمنان ما به این نتیجه رسیده‌اند که نمی‌توانند با جمهوری اسلامی مبارزه مسلحانه کنند و لذا رو به جنگ فرهنگی آورده‌اند؛ می‌طلبد عزیزان همکار حضرتعالی در قوه قضائیه برنامه‌هایی فرهنگی در دستور کار قرار دهند تا در کنار کار قضایی شاهد کار فرهنگی هم باشیم.

وی افزود: خواسته بعدی ما، مطالبات اقتصادی است که اهم آنها کمک به بهبود معیشت مردم، سامان دادن قانونی و شرعی به وضع کوله‌بری و مبادلات مرزی و تکمیل فرآیند رفت و آمد در مرز مسافری شوشمی با اقلیم کردستان عراق است که ۹۰ درصد آن تکمیل شده و امیدواریم این سفر مکمل باقیمانده آن باشد.

امام جمعه پاوه تأکید کرد: خواسته بعدی که خواسته عمومی مردم اهل سنت است خواسته‌ای قضایی است؛ مردم ما و بویژه جوانان اهل سنت انتظار دارند که حضرتعالی دستور فرمایید تعدادی از جوانان مخلص و متعهد اهل سنت در مسند قضاوت حضور پیدا کنند.

وی در پایان به قدرشناسی مردم اشاره کرد و گفت: ما قدرشناس هستیم و قطعاً فراموش نخواهیم کرد به امید حق تاکنون مردم ما همراه نظام بوده‌اند و در آینده نیز ان شاء الله پاسدار انقلاب اسلامی و رهبری عظیم‌الشأن نظام خواهیم بود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن