اهل سنت ایرانعمومی
موضوعات داغ

اهل سنت؛فرصت یا تهدید

در حاشیه سخنان دکتر رحیمی جهان آبادی در مجلس

آوای سنت : نطق اخیر دکتر رحیمی جهان آبادی نمایند محترم تربت جام در مجلس شورای اسلامی ، بیانگر نکات مهم و قابل توجهی بود که سطح عمیق درک و بینش ایشان به نسبت وضعیت فعلی جامعه را نشان می دهد .

برای جامعه اهل سنت ایران ، رساندن صدای مطالبات بحق و قانونی آنها اقدام ارزشمندی است که فراکسیون اهل سنت باید آنرا در دستور کار جدی خود قرار دهد .

مشارکت شایستگان اهل سنت در چرخه مدیریت کشور یک اولویت امنیت آفرین  و فرصتی برای همدلی بیشتر در کشور است که متاسفانه مغفول مانده است .

دولت روحانی علی رغم همه وعده های شیرینش به جامعه اهل سنت بر همان سبک و سیاق سلف خود ماند و کماکان قشر وسیعی از هموطنان ایرانی ما مورد غفلت دولتمردان هستند.

مشارکت دادن اهل سنت در مدیریتهای کشور یک فرصت مغتنم برای کشور است و نباید آنرا تهدید برشمرد . تعهد اهل سنت به این کشور و نظام اسلامی با تقدیم بیش از ۱۱۰۰۰ شهید در کنار دهها هزار نفر ایثارگر به اثبات رسیده است.

بلکه هر چه دایره مشارکت پذیری در تصمیم سازی های کشور بازتر باشد قطعا ضریب امنیت پایدار ملی بالاتر خواهد رفت .

امیدواریم این باور روز به روز در لایه های مختلف تصمیم ساز مملکت بارورتر گردد .

ما هیچ مانعی در راس نظام اسلامی برای بکارگیری اهل سنت نداریم و بالعکس ،هم مقام معظمرهبری( مدظله العالی )  و هم رئیس جمهور محترم همواره بر مشارکت دادن اهل سنت تاکید دارند و این موضوع برای ما یک گام مهم است .

✍️ سید علاءالدین حیدری / فعال مدنی اهل سنت،کرمانشاه

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن