اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی
موضوعات داغ

تاکید مولانا عبدالحمید بر خویشتنداری جوانان در سیستان و بلوچستان

آوای سنت: مولانا عبدالحمید جوانان را صبر و خویشتنداری در برابر حوادث اخیر فراخواند.

به گزارش خبرنگار آوای سنت شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان با انتشار یک پیام صوتی جوانان استان را به خویشتنداری و حفظ آرامش فراخواند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان تصریح کرد: امنیت استان همواره خوب بوده، و نباید به دلایل مختلف شرایط امنیتی استان بهم بخورد. باید با صبر و استقامت و کنترل احساسات عمل کنیم. توصیه من به جوانان این است که احساسات خود را کنترل نمایند.

مولانا عبدالحمید در بخش دیگری از این پیام افزود:پاسگاهها و ادارات دولتی متعلق به همه مردم است و چون نماد امنیت هستند، نباید به هیچ یک از آنها حمله کرد. لذا در این قبیل موارد کنترل احساسات و خشم، حیاتی و مهم است.

امام جمعه اهل سنت زاهدان در بخش دوم پیامشان مسؤلان را خطاب قرار دادند و تاکید کردند که مسؤولان باید بصورت دقیق و بی طرفانه ابعاد حادثه اخیر مرزی در سراوان را بررسی کنند و هر کسی که در این حادثه مقصر است باید مجازات شود. تقاضای من این است که هر کس که قانون شکنی کرده است، در هر درجه و مقامی باید به مجازات برسد.

ایشان در بخش پایانی پیام خودشان با اشاره به آمار بالای بیکاری در استان سیستان و بلوچستان، خواستار توجه بیشتر مسؤولان به مشکلات اقتصادی مردم شدند. ایشان تصریح کردند باید مسؤولان به فکر ایجاد فرصت های شغلی پایدار برای مردم باشند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن