اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها
موضوعات داغ

حال عمومی مولانا عبدالحمید و پرسش های کاربران

ضرورت اطلاع رسانی مناسب از حال مولانا از طرف دفتر ایشان

آوای سنت: در هفته گذشته با اعلام سفر درمانی شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید به استانبول برخی از کاربران و مخاطبان آوای سنت ، ضمن ارسال پیام هایی جویای احوال این عالم شاخص اهل سنت شدند.

روز گذشته نیز یکی از کاربران آوای سنت بنام عبدالرحمان براهویی از زاهدان با ارسال پیامی ضمن آرزوی شفای عاجل برای مولانا عبدالحمید، از آوای سنت درخواست کرد در مورد آخرین شرایط جسمانی امام جمعه اهل سنت زاهدان اطلاع رسانی کنیم .

پاسخ ما به ایشان و سیار عزیزانی که در هفته های اخیر از ما جویای احوال شیخ الاسلام بودند این است که ما اطلاع چندانی در مورد جزئیات مشکل جسمانی مولانا عبدالحمید و دوره درمانی ایشان در ترکیه نداریم.اطلاعات ما در این زمنیه تنها محدود به همان چند مورد عکس منتشر شده در فضای مجازی از حضور ایشان در ترکیه بوده است .

همه عزیزانی که در این زمنیه سوال و ابهامی دارند، لطفا این سوالات خود را با دفتر امام جمعه اهل سنت زاهدان و تیم رسانه ای دارالعلوم زاهدان در میان بگذارند.

ما علاقه ای به ورود در گمانه زنی های رسانه ای مبهم در این موضوع نداریم .

بنظر ما لازم است برای اطلاع علاقمندان ایشان، در زمینه سفر اخیر شیخ الاسلام به ترکیه اطلاع رسانی مناسبی از طرف دفتر و تیم رسانه ای مکی صورت گیرد. اگر این کار بدرستی انجام نشود در یک فضای غبارآلود شایعات و اخباری منتشر می گردد که ذهن جامعه اهل سنت را نگران خواهد کرد.

در روزهای اخیر شاهد بودیم که انبوهی از گمانه زنی ها و شایعات درباره علت سفر ایشان به ترکیه در فضای مجازی مطرح شده است .علت این فضا سازیها، اطلاع رسانی قطره چکانی از شرایط مولانا در ترکیه است .

در نهایت امیدواریم با الطاف خداوند متعال این عالم شاخص اهل سنت با سلامت کامل به کشور بازگشته و مانند گذشته با صلابت و استوار مشغول خدمت رسانی به جامعه گردند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن