مذاهب و خطبه ها

انتقاد امام جمعه اهل سنت از عملکرد ضعیف نیروی انتظامی

آوای سنت : آخوند عبدالباسط نوریزاد ، امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس درخطبه های نمازجمعه ۲۵ بهمن ماه اظهار داشت : مسئولان امنیتی و انتظامی شهرستان در برخورد جدی با سرقت های سریالی پول و طلاجات شهروندان گنبدکاووس در چند ماهه اخیر عملکرد ضعیفی دارند.

حاج آخوند عبدالباسط نوریزاد با اشاره به آغاز تبلیغات و روند انتخابات مجلس یازدهم اظهار داشت: جامعه کنونی بخصوص جوانان به حدی از رشد و بالندگی سیاسی رسیده اند که بخوبی اوضاع و تحولات جاری را تجزیه و تحلیل کرده و با روشنگری، افکار عمومی و مردم را هدایت می کنند.

وی با بیان اینکه اکنون مردم احساس می کنند که در حق تعیین سرنوشت خود تاثیرگذارند تاکید کرد: همه کاندیداها مورد تاییدند و برای خدمتگزاری پای کار آمده اند. مردم آزادند به هر نامزدی که اعتماد و اطمینان کامل دارند رای دهند.

آخوند نوریزاد از نامزدان و هواداران آنان در شهرستان و استان خواست، سعی کنند اخلاق مداری و قانون انتخابات را در روزهای تبلیغات رعایت کنند و از ایجاد تنش و تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: امید است در مجلس یازدهم مجمع نمایندگان استان گلستان با همدلی، وحدت و اتفاق نظر حقوق، مطالبات و خواسته های استان را بیش از گذشته جذب و در توسعه متوازن استان همت بیشتری از خود نشان دهند.

آخوند نوریزاد در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد شدید از عملکرد ضعیف مسئولان امنیتی و انتظامی شهرستان در برخورد با سرقت های متوالی پول و طلاجات در چند ماه اخیر از منازل مردم شهرستان اظهار داشت: در چند ماه اخیر سارقان هر ساعتی از شبانه روز که اراده کرده اند دست رنج و پس انداز مردم را به سرقت برده اند و شکایات مردم فعلا به نتیجه ای نرسیده است.

وی ضمن تشکر از اقدامات و فعالیت های نیروی انتظامی در حفظ نظم و برخورد فوری با ناهنجاری های اجتماعی در شهرستان اظهار داشت: ادامه و تشدید سرقت از منازل و اماکن در روزهای اخیر موجب ایجاد احساس ناامنی در افکار عمومی شهرستان و نا امیدی مالباختگان شده است.

وی از اعضای شورای تامین، اداره اطلاعات و بخصوص فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خواست تا بطور جدی به این موضوع ورود کرده و با سارقان اموال مردم سریع و قاطعانه برخورد نمایند.

خطیب جمعه اهل سنت گنبدکاووس در ادامه سخنان خود با اشاره به بهره برداری از پل دوم گدم آباد؛ از زحمات شورای اسلامی شهر و تلاش های شبانه روزی شهردار گنبدکاووس در افتتاح و نیز نام گذاری پل به نام روحانی بزرگ حاج آخوند محمد طلایی امام جمعه فقید اهل سنت گنبدکاووس تقدیر و تشکر کرد.

آخوند نوریزاد تصریح کرد: بنابه گفته مهندس طعنه گنبدی شهردار گنبدکاووس، به دلیل کمبود بودجه و امکانات دولتی هزینه های اجرایی اتمام ساخت پل دوم گدم آباد از محل درآمدهای این شهرداری تامین و هزینه شده است.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با بیان اینکه تامین هزینه پل گدم آباد از محل بودجه شهرداری در راستای خدمات رسانی به شهروندان و رفاه عموم مردم شهرستان بوده است، اقدام ایشان را از باقیات صالحات برشمرد و برای شهردار و کارکنان شهرداری گنبدکاووس جهت خدمات رسانی هر چه بیشتر و بهتر به شهروندان آرزوی توفیق کردند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن