مذاهب و خطبه ها

بدنبال رضایت خالق متعال و دعای خیر مردم باشیم

آوای سنت : آخوند عبدالکریم جاور ، امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در خطبه های نماز جمعه ۱۸بهمن ماه ، ضمن دعوت مردم به اعمال و رفتار خداپسندانه نسبت به یکدیگر اظهار داشت: این دوره و دنیا همه ی زندگی ما نیست و روزی باید پاسخگوی اعمال خود باشیم، پس بدنبال رضایت ا… و دعای خیر مردم باشید.

آخوند عبدالکریم جاور با قرائت آیاتی از کلام ا… مجید تصریح کرد: مومنین باید همیشه به یاد داشته باشند که الله متعال بر همه اعمال و کردار پیدا و پنهان آگاه است و روزی مورد قضاوت قرار خواهید گرفت و باید پاسخگوی اعمال و کردار خود باشد.

وی افزود: صراط مستقیم، یگانه راه سعادت بشر است و کسانی که شما را از نماز، عبادت ا… و اعمال صالح و خیر دور می کنند، گمراه و دشمنان شما هستند.

خطیب جمعه اهل سنت گنبدکاووس با بیان اینکه؛ توحید، نبوت و معاد ارکان اعتقادی ما مسلمین است اظهار داشت: اعتقاد به روز رستاخیز شما راخداترس، مومن و معتقد بار خواهد آورد و از افراط گری، عداوت و اعمال حرام دور می کند.

آخوند عبدالکریم جاور با دعوت از مردم به عمل به احکام دین و شریعت اسلام تصریح کرد: دنیا محل گذر و فرصتی برای پر کردن توشه آخرت است، پس سعی کنید بدنبال رضایت خالق متعال و دعای خیر مردم باشید.

وی گفت: دل بستگی به ظواهر دنیایی مانع اصلی ایمان به خدا و معاد و انجام امور خیر و شایسته است و زمینه ساز خسران مادی و معنوی در انسان هاست.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن