اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

شیوع ویروس کرونا در سایه بی توجهی به توصیه های بهداشتی

آوای سنت: امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان حفظ سلامت خود و دیگران در جامعه را دستور اسلامی و استفاده از ماسک را رعایت حقوق مردم بیان کرد.

به گزارش خبرنگار آوای سنت مولانا عبدالصمد ساداتی طی گفتگویی ضمن گلایه از برخی مردم که فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند، گفت: عدم توجه به دستورالعمل های بهداشتی منجر به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا می شود.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات و سختی‌ها از جانب خدای متعال هستند افزود: کسانی هستند که خدای متعال را با دو دلی عبادت می کنند، اگر به خیری شخص برسد دلش به آن آرام می گیرد و اگر ناراحتی ببیند رویگردان شده و دست از عبادت بر می دارد. این شخص در دنیا و آخرت زیانکار شده است.

مولانا ساداتی در اینباره اظهار داشت: با توجه به تلاش شبانه روزی پزشکان و کادر درمان و جان باختن تعداد زیادی از هم وطنان بر اثر ابتلا به
کووید ۱۹ توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی باید بیش از پیش رعایت شود.
بی اعتنایی به توصیه های بهداشتی سبب شیوع ویروس کرونا و پایمال شدن حق الناس می شود بنابراین از تمام شهروندان انتظار می رود جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از ماسک استفاده کرده و موازین بهداشتی را نیز رعایت کنند.

امام جمعه سراوان حفظ سلامتی خود و سایر افراد جامعه را از جمله دستورات اسلامی دانست و عنوان نمود: استفاده از ماسک و توجه به موارد بهداشتی رعایت حق الناس است که متاسفانه برخی از شهروندان در استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی توجه چندانی ندارند و این موجب گسترش این ویروس و ابتلای خود و دیگران به بیماری کرونا است.

این عالم اهل سنت یادآور شد: در چنین شرایطی متاسفانه تعداد زیادی از طریق شیوع بیماری کرونا جان باخته اند، توصیه‌های بهداشتی می بایست بیش از پیش باید جدی گرفته شود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن