اهل سنت ایرانعمومی

عذرخواهی مدیرکل صدا و سیمای کردستان از اهل سنت

آوای سنت: در پی پخش سخنان توهین آمیز یک سخنران درباره خلفای راشدین و صحابه رسول الله رضی الله عنهم اجمعین که با اعتراض علما و فعالان اهل سنت مواجه شد، مدیر کل صدا و سیمای کردستان با انتشار متنی از علما و فعالان اهل سنت عذرخواهی کرد.
متن عذرخواهی مدیر کل صدا و سیمای کردستان بدین شرح است:

«مردم شریف و شهید پرور استان فرهنگی کردستان، علما؛ ماموستایان بزرگوار

بی شک امروز بیش از هر دورانی نیازمند ندای آسمانی قرآن کریم هستیم که : وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا

دشمان اصل و اساس شریعت محمدی (ص) همیشه در پی ایجاد فتنه و اختلاف میان مسلمانان بوده و هستند و امروزه برخی اقدامات تفرقه افکنانه در فضای مجازی بستر این آتش افروزی را بیشتر فراهم نموده است.

 متاسفانه در پخش زنده مراسم ایام سوگواری حضرت اباعبدالله حسین (ع) از شبکه کردستان در چند ثانیه مطلبی پخش گردید که قلوب متدینین را جریحه دار نمود.

اینجانب علاوه بر برخورد با عاملان، این سهل انگاری از همان ابتدا اراده به عذر خواهی از مردم نجیب کردستان داشتم اما با توجه به بستری شدن بنده در بیمارستان به دلیل بیماری کرونا و همچنین جهت جلوگیری از عمومی شدن این اشتباه مطلبی بیان نشد. اما امروز که تفرقه افکنان و گردانندگان برخی از کانال ها در شبکه های مجازی باعث نشر این خطا شده اند و  متاسفانه به تحریک احساسات مردم متدین می پردازند. بر خود لازم می دانم که از مردم متدین و سلحشور استان و علمای دلسوز به جهت خطای پیش آمده عذرخواهی نمایم و امیدوارم شما سروران معظم خطای پیش آمده در مجموعه تحت امر اینجانب را به احترام زحمات شبانه روزی همکاران خستگی ناپذیر در نشر دین و فرهنگ مورد اغماض قرار دهید و مثل همیشه توطئه های دشمنان کشور عزیز اسلامی و  دیانت مصطفوی را ناکام گذارید.»

والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن