اهل سنت ایرانعمومی
موضوعات داغ

پنل حمایت مالی از سایت آوای سنت فعال شد

رسانه جامع اهل سنت ایران را حمایت نمایید

آوای سنت : سایت آوای سنت  به عنوان جامع ترین و به روز ترین مجموعه رسانه ای اهل سنت کشور در یکسال گذشته با الطاف و محبت های برخی از بزرگان و خیران اهل سنت، توانسته است به انعکاس اخبار و تحولات جامعه اهل سنت کشور و جهان اسلام بپردازد.

این مجموعه رسانه ای در شرایط کنونی با مشکلات عدیده مالی مواجه شده و دامنه و عمق مشکلات در حدی است که در صورت عدم همراهی خیران و بزرگان اهل سنت، امکان تعطیلی این مجموعه وجود دارد.

مجموعه رسانه ای آوای سنت تریبونی برای پیگیری مطالبات اهل سنت کشور بوده و در یکسال گذشته تلاش داشته است برخی از نیازهای جامعه اهل سنت در زمینه حق برخورداری از رسانه حرفه ای اهل سنت را پاسخگو باشد.در این مسیر از یک طرف نامهربانی ها و سخت گیریهای نهادهای داخلی و از طرف دیگر جهالت های فعالان رسانه ای اهل سنت در خارج از کشور ما را با مشکلاتی مواجه کرده است.

برای ادامه روند جاری سایت ،دست یاری به سوی همه علما،نخبگان،نمایندگان اهل سنت در مجلس و خیران اهل سنت دراز می کنیم و از این عزیزان می خواهیم برای خاموش نشدن صدای آوای سنت ما را یاری کنند.

برای کمک مالی به سایت اهل سنت به گزینه کمک مالی در منوی اصلی سایت مراجعه فرمایید.با ورود در این منو پس از ثبت مشخصات اولیه به صفحه پرداخت کمک هدایت می شوید.عزیزانی که مایل نیستند اسم و مشخصات اصلی شان را در بخش کمک به سایت درج نمایند،می توانند از اسامی مستعار استفاده نمایند.عدم ثبت اطلاعات فردی نیز در این بخش مشکلی برای پرداخت ایجاد نخواهد کرد.انشاالله رقم کمک ها و حمایت های انجام شده را در آخر هر ماه اطلاع رسانی خواهیم کرد.

لینک کمک مالی به آوای سنت

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن