آفریقاجهان اسلام

درخواست اخوان المسلمین از رئیس جمهور جدید آمریکا

آوای سنت : جنبش اخوان المسلمین مصر روز شنبه از نتیجه انتخابات ایالات متحده استقبال کرد .

به گزارش آوای سنت به نقل از میدل ایست مانیتور، جنبش اخوان المسلمین مصر روز شنبه از نتیجه انتخابات ایالات متحده استقبال کرد و در بیانیه ای که توسط ابراهیم منیر معاون مدیر روابط عمومی جنبش صادر شد ، اعلام کرد پیروزی بایدن ثابت می کند که مردم آمریکا هنوز قادر به اجرای اراده خود هستند.

در این بیانیه آمده است: به همین مناسبت ، ما از دولت آمریکا می خواهیم که در سیاست های قبلی حمایت از دیکتاتوری ها در سراسر جهان تجدید نظر کند. ما از دولت بایدن درخواست می کنیم که از جنایات و نقض اعمال شده توسط رژیم های مستبد علیه حقوق مردم حمایت نکند.

این گزارش آورده شده است: ما سیاست هایی را می پذیریم که انتخاب آزادانه مردم را نادیده گرفته و روابط را با رژیم های اقتدارگرا تقویت می کنند ، کاملاً نامناسب می دانیم. آنها نمایانگر انتخابی برای ایستادن در سمت اشتباه تاریخ هستند.

اخوان المسلمین گفت که همچنان به حمایت از انتخابهای آزاد مردم متعهد است به این امید که آنها به یک سیستم پایدار و عادلانه منجر شوند که در آن مردم از زندگی آبرومندانه ای برخوردار باشند و ارزشهای عدالت ، دموکراسی ، برابری ، تعدد و حمایت از انسان حقوق همه حفظ می شود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن