عمومی

پایگاههای آمریکا , لانه های فتنه اند

مطلبی از سایت روزنامه dogruhaber

آوای سنت (ترجمه) : اکنون همه می دانند که پایگاههای نظامی و حتی سفارتخانه ها و کنسولگری های آمریکا در کشورهای مسلمان به چه کار می آیند و در چه زمینه ای فعالیت می کنند. هر یک از این پایگاهها , یک لانه شیطان هستند و بعنوان مرکزی برای جوشاندن دیگ فتنه فعالیت می کنند. در این پایگاهها , کودتاهای طراحی می شوند, پروژه های سوء‌قصد علیه رهبران و فرماندهان کشورهای مخالف به اجرا گذاشته می شوند, گروههای مزدور ایجاد شده و زیرساخت ها آماده می شوند, برای ایجاد فتنه و آشوب در کشورهای دیگر برنامه های ایجاد آشوبگری و خیزش طراحی می شوند.

تنها راه در امان ماندن از شر آمریکا و جلوگیری از پروژه های فتنه سازی آن , بستن پایگاههای نظامی و تحت نظارت قرار دادن سفارتخانه ها و کنسولگری های آمریکاست. زیرا این مکان ها تحت نام سفارت و کنسولگری , لانه های جاسوسی هستند.

مشکل آمریکا فقط ایران نیست. درواقع شکل حاکمیت و مذهب ایران برای آمریکا هیچ اهمیتی ندارد. اگر ایران در مقابل آمریکا نمی ایستاد و در مقابل آمریکا سر تسلیم فرود می آورد , آمریکا حاکمیت و مذهب فعلی ایران را تاج سر خود می کرد. بعنوان مثال, در زمان شاه , ایران تاج سر آمریکا بود. چرا؟ در آن دوران هم ایران شیعه بود. در آن زمان , ایران حیاط خلوت آمریکا بود. ایران تحت حاکمیت آمریکا بود.

هم و غم آمریکا منافع او و نفت و منابع غنی مسلمانان است. آمریکا می خواهد ثروت مسلمانان را برای مدت نامحدود تصاحب کند. می خواهد دنیای اسلام را به یک مستعمره و مرکز غارت خود تبدیل کند. آمریکا بر منابع طبیعی مسلمانان چشم دوخته است. اجداد آنها , راه صلیبیون را ادامه می دهند. صلیبیون به غارت و استثمار , پوشش دینی دادند و صلیبیون معاصر هم , این کار را به نام دین ساختگی دموکراسی به انجام می رسانند.

مراکزی که سیاست های غارت و استثمار آمریکا علیه جهان اسلام در آن برنامه ریزی ، طراحی و اجرا می شوند ، سفارتخانه ها و پایگاه های نظامی آنها در جهان اسلام است.

امروز ، در عراق ، افغانستان و بسیاری از مناطق دیگر ، فتیله قتل عام ها ، خشونت ها ، درگیری های داخلی ، فتنه ها و هرج و مرج ها همیشه توسط این پایگاه ها و مراکز شعله ور می شوند. در پشت افراد , سازمان ها و نیروهایی که مردم مسلمان را به جان هم می اندازند, فتنه مذهبی و ملیتی را در جهان اسلام اشاعه می دهند , شیعه تر از شیعه و سنی تر از سنی می شوند و برای جنگ بین برادران دینی شرایط را مهیا می کنند , پایگاههای نظامی و سفارتخانه های آمریکا قرار دارند. مرکز تامین مالی آنها, همین لانه های شیطانی هستند.

مسلمانان باید عاملان دردها و پریشانی های امت اسلام را نه در جای دیگر , بلکه در این مراکز فتنه جستجو کنند. تاوقتی که این مراکز فتنه تعطیل نشوند امکان حصول مسلمانام به آرامش , صلح و وحدت امکانپذیر نخواهد بود.

در این معنا, تصمیم مجلس عراق برای تعطیلی این لانه های جاسوسی و مراکز فتنه و خروج آمریکا از این کشور, باید الگویی برای دیگر کشورهای مسلمان باشد. مجالس و حاکمیت کشورهای مسلمان , برای تعطیلی لانه های جاسوسی و مراکز فتنه , باید قدم های استوار بردارند. تا وقتی که از شر پایگاههای نظامی و لانه های جاسوسی آمریکا رهایی یافته نشود صحبت از استقلال , چندان واقعی به نظر نمی رسد.

روشنفکران مسلمان , علما و سیاستمدارانی که واقعا نگران امت اسلامی هستند و نسبت به اوضاع و احوال مسلمانان نگران هستند و می خواهند در مقابل غارت و استثمار بایستند باید نیرو و توان خود را نه در برابر یکدیگر , بلکه باید علیه این لانه های فتنه صرف کنند. برای تعطیلی این مراکز جاسوسی باید بسیج شد. از طریق حکومت ها , باید آنان را تحت فشار قرار دادو در این موضوع باید به مردم آگاهی داد.

 

منبع

 

 

 

 

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن