حقوق زنان در اسلامزن و خانواده

حجاب زدایی هدف اصلی دشمنان اسلام

سردبیر یک نشریه افغانستانی از دغدغه های خود می گوید

آوای سنت : بدون شک ریشه ی بسیاری از انحرافات اخلاقی و دینی نسل جوان وحتی زنان بزرگسال در شرایط موجود از عدم رعایت احکام و قوانین اسلامی به خصوص حجاب اسلامی نشات می گیرد. عدم رعایت حجاب اسلامی در شرایط کنونی بیماری مهلکی گشته که دیر یا زود این جامعه ی اسلامی را در گودال فلاکت بار بدبختی و دوری از اسلام می کشاند.
تمایلات منحرفانه ی انسان درحالتی به اوج خود می رسد که خواهران ما ملبس به لباس اسلامی نباشند و یا لباسی را به تن داشته باشند که مغایر ارزش های یک جامعه ی اسلامی باشد.

 ترویج رسوم و اعتقادات غربی ها با استفاده از شبکه های تلویزیونی و رادیویی ونشریات چاپی و اینترنتی که درخدمت شان قراردارد، از یک طرف و از سوی دیگر نا آگاهی نسل جوان اعم از دختر و پسر از آیین و احکام انسان ساز اسلام،سبب شده است که افغانستان به عنوان یک کشور مسلمان، بتدریج به جانب بی حجابی، فساد، فحشاء وبی بندوباری سوق داده شود.

حقیقتأ امروز یک عده از مردان و زنان هوسران با استفاده از نام های دموکراسی، آزادی، حقوق بشر، جامعه ی مدنی و…می خواهند این حایل را از میان بردارند و خود را در خدمت کثیف ترین مقاصد خویش قرار دهند.
مردان که فقط به نام مسلمان اند حرص می ورزند تا زنانی را که ملبس به رسوم و عادات اروپائیان و غربیان اند مورد چشم چرانی و کامجوئی خود قرار دهند و با استفاده از آنها این جامعه ی اسلامی را به انحرافات اخلاقی بکشانند.

پس آنچنان که اصلاح سازی از ضروری ترین ومهمترین تعالیم دین است که به صورت فردی و جمعی تبیین شده و گستره و قلمرو آن همه امور را در بر می گیرد،باید همه خواهران و برادران مسلمان دست به دست هم دهیم تا با طرق مختلف بتوانیم به جوانان و نوجوانان شیفته ی فرهنگ دیگران تفهیم کنیم که این وضعیت شما را اسلام نمی پذیرد و حتی پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله وسلم فرموده است، زنانی که لباس پوشیده اند ولی برهنه اند بوی جنت به آنها حرام است.

آیا واقعأ این لباس را که بعضی خواهران تحت تاثیر سریال ها به عنوان مد روز همه روزه به تن می کنند این همان لباسی نیست که نبی مکرم اسلام پوشنده ی آن را برهنه خوانده است؟
بنابر این باید گفت بعضی از لباس های که خواهران مسلمان ما به تن می کنند، بخاطر عفت و ستر آنها نبوده فقط از جهت تمایل به نسل جوانمردها می باشد. درحقیقت پوشیدن این نوع لباس ها مذموم بوده و صرف نمایانگر پیروی از رسوم غیر مسلمانان است.

بنابر این در اینجا می خواهم پیام خانم برگیت(جمیله) یکی از مسلمان شدگان هامبورگ را حضورتان تقدیم نمایم:
(ای خواهران عزیز! بدانید که دشمنان اسلام از حجاب ما زنان مسلمان وحشت دارند و حجاب سبب می شود که دنیا به لرزه آید؛زیرا تمامی تبلیغات که برضد ما و شما صاحبان حجاب می شود، ناشی از وحشتی است که دنیای فاسد غرب از لباس اسلامی شما در قلب اروپا و امریکا دارد.

ای خوهران! دنیای غرب به سقوط اخلاقی رسیده و هیچ تعلیمی از جهت اخلاقی انسانی برای شما ندارد. فرهنگ غربی که داعیه دار آزادی زن است تنها متشکل از برهنگی و بی بندو باری به گونه حیوانی است و هیچ چیز، جز دروغ، خیانت، زنا، ازهم پاشیدگی خانواده و… برای شما به ارمغان نخواهد آورد. مقاوم باشید و از کشور اسلامی، مرکز دنیای اسلام بسازید، قدر زندگی در زیر پرچم جمهوری اسلامی را بدانید. زندگی در کشور اسلامی آرزوی ماست و کمک به نظام اسلامی وظیفه ی هر مسلمان است.

عفت، عفاف و رعایت حجاب اسلامی از جمله صفات و ارزش های پسندیده ی اخلاقی در جامعه بشری است که خداوند متعال، انبیا علیهم السلام، صلحاء و… بدان تاکید فروان داشته و در متون دینی بار ها به آن توجه و تاکید شده است.
تردیدی وجود ندارد جامعه ای که عفت، پاکدامنی و حجاب اسلامی را نصب العین خویش قرار دهد به ارزش های والای الهی و انسانی رسیده و از مشکلات انحرافات، فساد اخلاقی و بی عفتی ایمن خواهد ماند.
محسن فتاحی در کتاب (عفاف در گستره زندگی) می نویسد: علمای اخلاق مجموع فضایل نفس را در چهار چیز می شناسند، حکمت، عفت، شجاعت و عدالت. عفت یک حالت نفسانی است که باعث جلوگیری غلبه شهوت می شود و آن را مهار میکند و شخص با عفت آن را با ممارست و تمرین به دست می آورد.

بسم الله شریفی سردبیر هفته نامه عقاب نیوز افغانستان

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

  1. سلام
    من در زمینه تولید محتوی ، بازاریابی و تبلیغات اینترنتی فعالیت می کنم
    همیشه
    یادتون باشه که یکی از عوامل مهمی که باعث میشه مطالب سایتتون زیاد بازدید بشه عنوان مطالبتونه
    اگه عنوان مطالبتون خوب و جذاب باشه قطعا روی لینک سایتتون بیشتر کلیک میکنن و درنتیجه اعتبار بیشتری پیش گوگل پیدا می کنین و طبعا گوگل هم شما رو به خیلیای دیگه معرفی میکنه
    ولی فکر کردن در مورد ساختن یه عنوان خوب و موثر وقت زیادی رو از آدم میگیره و کار خیلی ساده ای نیست
    اما یه کتاب هست که فکر میکنم خیلی بدردتون بخوره توصیه میکنم حتما یه نگاهی بهش بندازین اینم لینکشه :
    http://barmo.ir/educational/marketing-ads/how-to-write-title.html/
    حتما یه نگاهی بهش بندازید ضرر نمیکنین
    پ.ن: از راهنمایی خوب شما تشکر می کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن