تربیت فرزندانزن و خانواده

نشانه‌گیری شبکه‌های ماهواره‌ای به سمت بنیاد خانواده ایرانی

سمومی که به آهستگی وارد رگ های زندگی می شوند

آوای سنت : مدیر حوزه علمیه خواهران اهل سنت ایرانشهر مطرح کرد؛ نشانه‌گیری شبکه‌های ماهواره‌ای به سمت بنیاد خانواده ایرانی – سمومی که به آهستگی وارد رگ های زندگی می شوند

سکینه نارویی گفت: مسئله ماهواره، پدیده نوظهوری است که بنیاد اخلاقی جوامع اسلامی را به خطر انداخته است و از جدیدترین سلاح ها و حرکت های مرموز غرب در رویارویی با مسلمانان به شمار می رود که ویرانی هایی هم چون روابط نامشروع، خشونت در رفتار، مادی گرایی صرف و امثال آن را به دنبال دارد.
خانواده کوچک‌ترین و مهم‌ترین نهاد جامعه بشـری و از سویی زیر بنایی‌ترین و اولین نهاد هر اجتماع است، از آن جایی که افـراد در خـانواده پرورش می‌یابند، این کانون بیشترین تأثیر را در جامعه دارد.

بدون تردید سلامت خانواده در سلامت جامعه تاثیرگذار است، بنابراین آسیب‌های نو پدید اجتماعی که تبدیل به یک چالش بزرگ برای انس و الفت بین اعضای خانواده و استحکام بنیان آن می شود هم تاثیر سویی به همراه دارد که از جمله آن می توان به ماهواره اشاره کرد.

بدیهی است که این چالش عظیم مختص ما ایرانی‌ها نیست و در سایر کشورهای جهان نیز جامعه شناسان و کارشناسان علوم اجتماعی و روانشناسی، نگران آینده اصلی‌ترین رکن جامعه یعنی خانواده هستند.

رواج خیانت میان زوجین، نتیجه سریال های سمی ماهواره ای

در همین  راستا سکینه نارویی، مدیر حوزه علمیه خواهران اهل سنت ایرانشهر اظهار کرد: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون دشمن همیشه به دنبال این بوده که آرمان ها و ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران رو مورد تخریب و تهاجم خود قرار دهد.

مدیر حوزه علمیه خواهران اهل سنت ایرانشهر ادامه داد: اکنون دشمن به این نتیجه رسیده که ملت ایران ملتی قوی بوده و همیشه در برابر جنگ سخت و نیمه سخت آنان را شکست داده است.

وی اضافه کرد: دشمن وقتی مشاهده کرد که در برابر جنگ سخت در مقابله با ایران پیروز نمی شود و شکست را پذیرفت، به دنبال ایجاد ترفند جدیدی به نام جنگ نرم رفت و این روزها از طریق ورود ماهواره به زندگی در صدد ضربه زدن به زندگی مردم است تا به وسیله آن اعتقادات و ایمان مسلمانان را تضعیف کنند.

این مدرس فرهنگی از ماهواره به عنوان آفت مسائل تربیتی فرزندان و سمومی که به آهستگی وارد  یاد کرد و گفت: وقتی این ابزار در خانه ها نفوذ کند، در واقع توانسته است مقدمات خیانت بین زوجین، گرایش به مد گرایی، بی حجابی، فساد، روابط نامشروع را به راحتی فراهم کند.

وی تصریح کرد: ماهواره مضرترین وسیله ای است که از سوی دشمن برای ملت ایران طراحی شده است و باید از آن دوری کرد و از ورود آن به خانه هایمان بپرهیزیم.

نارویی خاطرنشان کرد: تا جایی که ممکن است باید خانواده ها به مسائل تربیتی فرزندان خود توجه ویژه داشته باشند و به اعتقادات دینی و مذهبی آنان اهمیت دهند و انسان باید از هر چیزی که باعث دوری او از اعتقادات دینی می شوند دوری کند.

انتهای پیام/

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن