مجلس و نمایندگان

آزادی قدس آرمان همه امت اسلامی است

آوای سنت: آزادی قدس محتاج وحدت و همدلی امت اسلامی است.

به گزارش آوای سنت ، نماینده مردم سنندج, کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادی قدس شریف آرمانی بزرگ برای همه مسلمانان جهان است و بدون شک این مهم با انسجام امت اسلامی تحقق خواهد یافت.

سید مهدی فرشادان در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، روز همبستگی کشورهای اسلامی در حمایت قاطع از ملت مظلوم فلسطین در مقابل اسرائیل اشغالگر گفت: سال هاست که آزادی قدس شریف به آرمانی بزرگ برای مسلمانان جهان تبدیل شده و بی شک این آرمان الهی تحقق خواهد یافت، چرا که نصرت حق بر باطل از سوی خداوند قادر متعال به بندگان خود وعده داده شده است.

وی افزود: در عصر کنونی رژیم جعلی صهیونیستی که قدس شریف را در سایه حمایت استکبار و سکوت برخی کشورهای مسلمان اشغال کرده، نماد عینی ظلم و ملت فلسطین نیز نماد واقعی مظلوم هستند، بنابراین بر همه ما مسلمانان و بخصوص ملت آگاه و هوشیار ایران که پرچمدار حمایت از مستضعفین جهان شمرده می شوند، واجب است روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام (ره) را گرامی بدارند.

فرشادان خاطرنشان کرد: بنده ضمن دعوت از تمامی مسلمانان جهان، ملت بزرگ ایران و بخصوص مردم استان کردستان به حضور پرشور و شعور در گرامیداشت روز جهانی قدس، اطمینان دارم امسال نیز به مانند سال های گذشته سند افتخاری برای مردمان دیار اصالت و فرهنگ و تجدید پیمانی با آرمان های انقلاب و نظام اسلامی خواهد شد.

این نماینده اهل سنت با گریزی به شرایط کنونی حاکم بر جامعه یادآور شد: امسال متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان راهپیمایی حضوری در معابر و خیابان ها برای مسلمانان در جمعه آخر ماه مبارک رمضان در حمایت از آرمان های قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین فراهم نمی باشد، اما با استفاده از ظرفیت فضای مجازی می توان به نوعی دیگر این حمایت و حضور را به جهانیان نشان داد.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از فعالان رسانه ای اظهار داشت: امیدواریم امسال شاهد نقش آفرینی گسترده فعالان فضای مجازی در راستای آرمان های ملت فلسطین باشیم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن