مجلس و نمایندگان

انتقاد تند فرشادان از عملکرد ضعیف مدیران دانشگاه علوم پزشکی کردستان

 اگر نمی توانید با صندلی مدیریت خداحافظی کنید

آوای سنت : نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ظرفیت‌ و استعدادهای نهفته و در حاشیه قرار گرفته‌ در بدنه علوم پزشکی کردستان گفت: اگر دلسوزی کادر درمان و پرستاران عزیز نبود، مدیریت ناکارآمد علوم پزشکی کردستان در بحث مقابله با کرونا فاجعه‌بار بود.

 مهدی فرشادان با انتقاد تند از مدیریت علوم پزشکی  کردستان گفت: اگر نمی‌توانید پاسخگوی مردم و نیازهای حوزه درمان استان باشید با صندلی مدیریت خداحافظی کنید.

وی افزود: متاسفانه در مدیریت علوم پزشکی کردستان ضعف‌های بزرگی وجود دارد و این به ضرر سلامت مردم استان است.

فرشادان، مدیریت ناکارآمد علوم پزشکی کردستان را در مقابله با بیماری کرونا، ناکارآمد خواند و افزود: آنچه امروز در ضعف این مجموعه را بیشتر نمایان کرده است، عدم پاسخگویی به مطالبات و انتقادات مردم از سوی مدیران علوم پزشکی است.

نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران، تلاش و جانفشانی کادر درمان و پرستاران را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: در راستای سلامت مردم و پیشبرد اهداف انسانی نظام سلامت در همه بخش‌های آموزش و درمان، سکوت نخواهم کرد و ناکارآمدی‌ها مدیریت این مجموعه مهم را در سطح وزارتخانه پیگیری خواهم کرد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. با سلام
    خواهشاً بر روی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیشتر تمرکز کنید
    دانشگاهی که از اول انقلاب توسعه نداشته و هنوز هم جزود دانشگاه های تیپ سه است.
    بیش از هفتاد درصد اساتید این دانشگاه با رانت و انت بازی جذب شده اند به طوری که اکثریتشان هنوز مقاله ای ندارند.
    در آخرین رتبه بندی دانشگاهی در نظام وبومتریک بی سابقه ترین روند نزولی در ایران و جهان کسب کرد( رتبه سال ۲۰۱۵، ژانویه ( جهانی۲۳۶۲ ، کشوری۲۷) و جولای( جهانی۱۷۳۳ ، کشوری۲۱) ، سال ۲۰۱۶ژانویه ( جهانی۲۳۶۵ ، کشوری۳۵) و جولای( جهانی۲۳۸۵ ، کشوری۴۵)، رتبه سال ۲۰۱۷ ژانویه ( جهانی ۲۹۲۱، کشوری۵۶) و جولای( جهانی۲۸۹۰ ، کشوری۶۴) ، رتبه سال ۲۰۱۸ ژانویه ( جهانی ۳۷۳۰، کشوری۹۹) و جولای( جهانی۲۸۰۵ ، کشوری۶۲) ، رتبه سال ۲۰۱۹ژانویه ( جهانی۲۸۵۴ ، کشوری۶۴) و جولای( جهانی ۲۷۱۸، کشوری۶۵) و رتبه سال ۲۰۲۰ جولای( جهانی۳۶۸۶ ، کشوری۱۰۵) که نشان‌دهنده وخامت اوضاع و پسرفت و تنزل بسیار حایز اهمیت دانشگاه با عملکردهای مدیریت فعلی است، لازم به ذکر است در زمان تنزل های شدید سال های قبل دکتر رضاعی معاون پژوهشی دانشگاه بودند که قطعا سهم بالایی در این آفت ها داشت.
    نیروهای شرکتی این دانشگاه مثل نظام برداری با آنها برخورد میشود، حقوق یک پنجم تا یک دهم نیروهای رسمی، بدون اضافه کاری، کارانه و … و اکثرا تا پانزدهم ماه بعد پرداخت می کنند.
    دانشگاهی که مدیر دفتر ریاست فقط ۳۰ میلیون تومان حقوق و بیش از ۱۰ میلیون تومان حق مدیریت، کارانه، اضافه کاری و … می گیرد، خدا می داند ریس اصلی و سایر معاونین و مدیران چقدر بقاپند. جالبه که زمان قاپاندن است، دزدهایی که فقط می‌خوان جاپای خودشان را در آن ور آب محکم کنند.
    و هزاران مسئله دیگر که از چشم تیزبین ملت استان پوشیده نیست
    ممکن است اذعان کنند که ما توسعه داشتیم و …، بیایند خودشان را با دانشگاه های دیگر مقایسه کنند.
    چشم امیدوارم به نهادهای انقلابی و پیروان راستین رهبری معظم است تا اجازه ندهند بیش از این حقوق ملت پایمال شود. ان شاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن