مجلس و نمایندگان

ایران مشکل قانون ندارد بلکه مشکل تراکم قوانین است

آوای سنت : نماینده منتخب گنبد کاووس در مجلس یازدهم گفت : برای رفع مشکلات کشور مشکل قانون نداریم ولی آنچه باعث می‌شود معضلات بوجود آیند تراکم قوانین است.

به گزارش آوای سنت به نقل روابط عمومی سازمان صنعت گلستان، امان قلیچ شادمهر در دیدار نمایندگان منتخب مردم گلستان در مجلس یازدهم با رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان ، روسای دستگاههای عضو شورای هم خانواده صنعت ، معدن و تجارت گلستان و نمایندگان واحدهای تولیدی استان در محل سالن جلسات سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان ، گفت : ما از فقر نمی ترسیم همانطور که از تحریم ها نمی هراسیم . ما از چهره زشتی که فقر با خود بهمراه دارد می‌ترسیم.

وی افزود: ما از فساد و فحشایی که از عواقب فقر است می هراسیم و به همین خاطر است که همه باید برای رشد و توسعه و ریشه کنی فقر تلاشی مضاعف کنیم .

شادمهر با بیان این که باید از یک جایی شروع کنیم و موانع توسعه استان را مرتفع کنیم ، گفت : ارقام و آمار زیاد است و تنها بازی با اعداد است لذا همه باید تلاش کنیم تا توسعه واقعی در استان اتفاق بیفتد .

منتخب مردم در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گنبد کاووس همواره محل تلاقی تمدن ها بوده و با توجه به پتانسیلهای فراوانی که در حوزه فرش دستباف دارد لازم است بمنظور توسعه آن ، تلاش کنیم تا این شهر را بعنوان پایتخت فرش دستباف ایران معرفی نماییم .

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن