مجلس و نمایندگان

روایت نماینده اهل سنت از آخرین روزهای کارش در مجلس دهم

آوای سنت :جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده حوزه انتخابیه تایباد، تربت جام، باخرز و صالح آباد در مروری کوتاه به دوران کاریش در مجلس دهم به آوای سنت گفت: انگار همین چند ماه قبل بود کارمان را در مجلس دهم شروع کردیم.

اولین روز با قطار از مشهد با دکتر شهرام کوسه غراوی نماینده حوزه انتخابیه شرق و ترکمن نشین گلستان، به تهران آمدیم و از سوی مجلس در مرکز فرهنگیان خیابان کارگر مستقر شدیم، ما یکماه و نیم در هتل ومراکز اقامتی مستقر بودیم و دنبال اجاره و رهن منزل چرخیدیم. دکتر محمد فقیری استاد دانشگاه فرهنگیان که بچه خواف است، در تمام ایام در کنارم بود و کمک نمود. ایشان انسانی بسیار ارزشمند، پر تلاش، با سواد و دلسوز است.

حتی در ماه مبارک رمضان دنبال خانه بودیم، بعضی روزها داخل تاکسی با گرفتن نانی و خرما و پنیر با دکتر فقیری افطار می کردیم و به بنگاه های املاک سر می زدیم. با گذر زمان مشکلات هم خاطرات شیرینی می شود. در همان مدت اقامت در مرکز فرهنگیان تهران با آقای مهندس نبی هزار جریبی نماینده گرگان و آق قلا آشنا شدم. ایشان پدرش هم مرحوم غلامعلی هزار جریبی نماینده گرگان بود که در حادثه سقوط هواپیمای حامل دادمان وزیر نیرو و جمعی از نمایندگان به سرای شتافت.

اکنون که آخرین ایام حضورمان در مجلس دهم می باشد، هرتلاشی انجام دادیم و در هر کار مثبتی اثر گذار بودیم و در هرکاری ناموفق، تمام شد.
ما ماندیم و پاسخی به خدا و وجدان انسانی و مردمی که باید با آنها زندگی کنیم. عمر ما آدمها چقدر زود می گذرد و چقدر ادعاهای ما انسانهای ضعیف زیاد است و آرزوها و رویاهایمان زیادتر.

در مجلس آینده، متاسفانه نه دکتر نگهبان سلامی هست، نه دکتر غراوی و نه مهندس هزار جریبی و نه ده ها دوست و نماینده دیگر. حتی فکر کردن به آن وضع دلگیر است. اما خدا هست و دلگرم باید بود. نیرویی که همیشه در همه فرصت ها راهگشا و یاور بوده است و خواهد بود و یاری خواهد نمود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن