مجلس و نمایندگان
موضوعات داغ

سعیدی: معاندین نظام برای ما اشک تمساح نریزند

نماینده اهل سنت مجلس: خدمات نظام در سیستان و بلوچستان چشمگیر است

آوای سنت: سخنرانی اخیر معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار، کنارک و دشتیاری در محل مسجد جامع چابهار که طی هفته گذشته صورت گرفت موجب سوء استفاده از سوی برخی شبکه های بیگانه در مسیر اهداف نامعلوم آنها شده است. پیرو حاشیه های به وجود آمده سخنرانی انجام شده، این نماینده اهل سنت در کلیپی به این شیطنت های انجام شده پاسخ داده است.

به گزارش خبرنگار آوای سنت معین الدین سعیدی با اشاره به متن سوالش در جلسه اخیر برگزار شده از اردکانیان وزیر نیرو مبنی بر فاجعه مدیریت منابع آب در جنوب سیستان و بلوچستان و برداشت سوء معاندین از این جریان گفت: اخیرا شاهد تلاش های مذبوحانه دشمنان کینه توز ملت ایران و رسانه های معاند انقلاب بودیم که به خیال باطل و واهی خویش، سعی داشتند دستاوردهای بی بدیل نظام در استان سیستان و بلوچستان را زیر سوال ببرند.

وی افزود: به این نابخردان باید گفت که خدمات نظام در استان سیستان و بلوچستان همچون خورشید تابان می درخشد. مگر می توان چشم ها را برهجم عظیم دستاوردهای انقلاب مختلف چون حوزه کشاورزی، راه، بهداشت، آموزش و نظایر آن بست؟ مگر می توان کوچکترین خدشه ای در پیوند ناگسستنی مردم و نظام ایجاد نمود؟ زهی خیال باطل.

آری به دلیل مشکلات تاریخی و محرومیت هایی که ریشه در صدها سال تاریخ دارد، متاسفانه تمامی شاخص های توسعه انسانی فاصله ای معنادار و بلکه نجومی با محرومترین نقاط کشور داریم، اما مردم سربلند استان چاره کار مشکلات خویش را نه در آن سوی مرزهای میهن، بلکه در ظرفیت های قانونی داخل جستجو می کنند.

سعیدی با بیان این مطلب که ما نیازی به دلسوزی بیگانگان و اشک تمساح آنان نداریم، اظهار داشت: ما هرگاه کوچکترین آسیبی کیان کشور را تهدید کند، به دعوت رهبر و مقتدای خویش مقام معظم رهبری اولین کسانی خواهیم بود که پا به عرصه نبرد خواهیم گذاشت. لذا دشمنان ملت بدانند که هرگز نمی توانند کوچکترین خدشه ای درعهد ناگسستنی این مردم و نظام وارد کنند.

این نماینده اهل سنت خطاب به مسئولین دولتی متذکر شد: به دولتمردان کشور هم باید بگویم که دوران پاک کردن صورت مساله تمام شده است. دیگر فریاد تشنگی مردم جنوب استان سیستان و بلوچستان تبدیل به صدای بلند ملت ایران شده است. ناشنواترین گوشها هم دیگر نمی تواند این صداها را نشنوند. دیگر مسئولین دولتی نمی توانند نجابت و صبوری مردم را حمل بر چیز دیگر کنند. از وزیر محترم نیرو که قول دادند تا پایان سال مالی ۹۹ امکان بهره مندی صد و پنجاه هزار نفر از مردم جنوب استان سیستان و بلوچستان به آب شرب سالم را فراهم کنند تشکر می کنم. همچنین از آقای فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان بابت عمل به عمده قول هایشان در جریان سفر جنوب استان بی نهایت سپاسگذارم.

معین الدین سعیدی در پایان عنوان نمود: جا دارد از جناب آقای دکتر قالیباف رئیس جهادگر قوه مقننه و همچنین نمایندگان انقلابی مجلس که بی پرده شنوای دردهای فروخفته این مردم بودند تقدیر نمایم. در سایه سار نظام جمهوری اسلامی نه فقر را می پذیریم و نه فرق را.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن