مجلس و نمایندگان

شادمهر: استراتژی اصلی آمریکا در قبال ایران ثابت است

تغییرات احتمالی تنها درامور ظاهری رخ خواهد داد

آوای سنت: یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه سیاست های اصلی و استراتژی اصلی آمریکا با آمدن بایدن یا ترامپ دچار تغییر نخواهد شد، اظهار کرد: ممکن است در ظاهر تغییراتی شاهد باشیم، ولی محتوای درونی یعنی در تنگنا قراردادن ملل جهان همچنان ادامه خواهد داشت.

امانقلیچ شادمهر در گفت و گو با ایسنا در خصوص اینکه آیا نتیجه انتخابات آمریکا بر سیاست های ایران تاثیری دارد یا اگر رفتار دولت جدید آمریکا تغییر کند ایران نیز در سیاست های خود تجدید نظر می کند؟ گفت: در آمریکا با تغییر رییس دولت صرفا ظاهر راهبردها تغییر می کند و استراتژی اصلی کماکان حفظ می شود.

نماینده اهل سنت گنبد در مجلس افزود: یعنی استراتژی استکبارگرایانه آمریکا علیه ملت ایران کماکان حفظ خواهد شد؛ اگرچه ممکن است در ظاهر تغییراتی شاهد باشیم ولی محتوای درونی یعنی در تنگنا قراردادن ملل جهان همچنان ادامه خواهد داشت؛ حال چه ترامپ بیاید چه بایدن.

شادمهر اظهار کرد: البته شرایط به این بستگی دارد که جریانات در داخل به چه میزان خود را به آنها و جریانات داخلی آنها به چه میزان خود را به این سو متمایل کنند، برای مثال در جریان مذاکرات ۱+۵  اقداماتی از سوی اروپا رقم خورد، این بار هم مگر اینکه از سوی اروپا اقداماتی انجام شود در غیر این صورت از آمریکا انتظار نمی رود که خود مستقیما اقدامی انجام دهد / ایسنا

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن