مجلس و نمایندگان

ضرورت همسویی دولت و مجلس برای حل مشکلات

تاکید شادمهر بر ضرورت اتخاذ تصمیمات مشترک از طرف دولت و مجلس

آوای سنت : یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خروج از این شرایط را مشروط به اتخاذ تصمیمی واحد از سوی مجلس و دولت و پرهیز از چندگانگی در ارائه راهکارها دانست.

امانقلیچ شادمهر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رؤسای سه قوه و دیگر اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی گفت: سخنان حائز اهمیتی در این دیدار از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد، موضوع اصلی این دیدار نیز موضوع اقتصاد و مسائل معیشتی بود، این شرایطی که کرونا ویروس برای کشور ایجاد کرده است، به عنوان معضل اساسی اقتصاد کشور مردم به خصوص قشر آسیب پذیر را با مشکلاتی روبه رو کرده است.

این نماینده  افزود: برای رفع این مشکلات نیازمند مداخله و اتخاذ تصمیمی اساسی از سوی سه قوه هستیم. این تصمیم اساسی باید برای رفع مسائل اقتصادی، رفع مشکلات نظام بانکی، نقدینگی، کسری بودجه، افزایش سرمایه گزاری داخلی و رفع محرومیت ها در جهت هم افزایی نیروها اتخاذ شود.اما چه باید کرد؟ با توجه به آمارهایی که اعلام شده است روزهایی سختی در پیش داریم، ولی باید برای رفع این شرایط ضمن توجه به راهکارها و توصیه هایی که از سوی مقام معظم رهبری ارائه می شود دولت و مجلس خود پای کار بیایند و راهکاری عملی اتخاذ کنند نه اینکه هر کدام برای خود یک تصمیمی اتخاذ کنند، در واقع این امر نیازمند نگرشی واحد است، نمی شود که مجلس یک صحبت کند و دولت یک صحبت دیگر.

نماینده مردم گنبد کاووس اظهار کرد: باید یک رویه واحد دنبال کنیم تا تکلیف مردم هم مشخص شود و با محور قرار دادن توصیه های مقام معظم رهبری از اتخاذ تصمیم های جداگانه پرهیز کنیم، اگر به این مهم توجه نکنیم در آینده شاهد فشار بیشتری خواهیم بود، محور تاکیدات حضرت آقا برای رفع مشکلات بر لزوم یک هم افزایی میان قوا قرار داشت، برای خنثی سازی تحریم ها می توان به موارد بسیاری رجوع کنیم و در داخل با پیروی از یک شیوه واحد بسیاری از مشکلات را رفع کنیم .چرا که برخی مسائل صرفا به داخل کشور مرتبط است اصلا به تحریم ها ارتباطی ندارد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن