مجلس و نمایندگان
موضوعات داغ

عدم تمایل مردم برای مشارکت در انتخابات اخیر نتیجه عملکردهاست

سخنان نماینده اهل سنت مجلس در جلسه علنی

آوای سنت :نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به میزان مشارکت مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را نتیجه عملکرد بعضی نمایندگان و مسوولان دانست.

به گزارش ایسنا، امانقلیچ شادمهر در جلسه علنی دیروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن بیان گرامیداشت  هفته دفاع مقدس گفت: دهه پنجم انقلاب اسلامی، بی تردید پرمخاطره تر از ۴ دهه اخیر در همه حوزه‌ها است. در داخل لزوم بازگشت و عمل به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر جدال با سه پدیده شوم فساد و فقر و تبعیض آشکار شده است؛ راهبردی که اگر ساختارها براساس آن احصا می‌شد دیگر با فقر و تبعیض مواجه نبودیم.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از ناکارآمدی و همچنین حذف شایستگان می‌ترسیم. ما از چهره کریه فقر می‌ترسیم؛ چرا که این روزها بعضی ارتزاقشان را از زباله‌های شهر می‌جویند. ما از تکدی‌گری کودکان کار خیابانی و سایر آسیب‌های اجتماعی می‌ترسیم.

این نماینده اهل سنت مجلس با اشاره به فعالیت رسانه‌های خارجی در مورد ایران گفت: هژمونی رسانه‌ای مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای مدام در حال نفی ارزش‌های انقلاب اسلامی است در این راستا باید راهبردی اتخاذ شود که با  روشنگری زمینه  برد مخالفان را از بین برد.

وی با اشاره به وضعیت عمومی اقتصادی و تاثیر ان بر زندگی مردم خاطرنشان کرد: ما نمایندگان باید با وضع قوانین سنجیده و اقدام فوری وعملی تمام تلاش‌مان را در راه احقاق حقوق مردم بدانیم. میزان مشارکت در انتخابات دوره یازدهمین مجلس شورای اسلامی پیام داشت؛ نارضایتی از بی‌خاصیتی بعضی از نمایندگان و بی عرضگی بعضی مسوولان. وگرنه مردم همان مردم  هستند و با دستاوردها و آرمان‌های انقلاب قهر  نخواهند کرد.

شادمهر در پایان نطق خود علاوه بر ذکر برخی مشکلات حوزه انتخابیه‌اش به تشییع میلیونی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت:  مردم همیشه پای کار بوده و هستند اما تا دیر نشده باید کاری کنیم و رضایت مندی ولی نعمتان انقلاب را به دست آوریم. 

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن